בארץ

רק בישראל: מילואימניק הגיע ללידת בתו העשירית - וקפץ בחזרה

עבור זוג מהיישוב קידה שבבנימין הייתה זו הלידה העשירית ומאחר והבעל משרת במילואים, הוא בקושי הספיק להגיע לאירוע המרגש, שלאחריו כבר היה צריך לחזור בחזרה
מערכת ice |  1
לידה בהדסה (צילום דוברות בהדסה)
בבית החולים הדסה עין כרם התרחש אירוע שככל הנראה יכול לקרות רק בישראל. זוג מבנימין הגיע כדי להביא לעולם את הילד העשירי שלהם. זאת כאשר הבעל בנמצא במילואים מבוקר ה-7 באוקטובר.
הבעל שגיא הוקפץ באותה שבת נוראית ישירות מחגיגות שמחת תורה לכפר עזה, בעוד שאשתו מורג נמצאת בחודש השביעי להריונה, העשירי במספר. "כבר בבית הכנסת הסתובבו שמועות וסיפורים, וכשקיבלתי את הטלפון הגעתי כמה שיותר מהר לבסיס ביל"ו להתארגן". אמר שגיא והוסיף כי לאחר מכן הגדוד שלו הצטרף ליחידות שכבר פעלו בכפר עזה לטיהור הקיבוץ ממחבלים. לאחר שסיימו חזרו שגיא וחבריו לבסיס אימונים, בו שהו כשלושה שבועות.
"כמעט כל הגברים ביישוב הקופצו", סיפרה מורג והוסיפה, "התחושה לקראת הלידה הייתה מאוד מתוחה, ולא ידענו אם הוא יגיע ללידה או לא. ממש לפני סוכות הבת הבכורה שלנו התחתנה, וגם בעלה הטרי הוקפץ למילואים והיא בינתיים חזרה להיות איתי בבית".
בזמן ההפוגה, ביום שני לפנות בוקר התקשרה מורג לשגיא, והוא עלה מיד על מכונית של חבר לכיוון הדסה עין כרם, כשמורג ובתה הבכורה מעבירות ביחד את הצירים בנסיעה באוטו שלהן. לבסוף, שגיא הגיע לבית החולים כחצי שעה לפני הלידה, שהייתה בסביבות שמונה בבוקר.
עוד סיפרה מורג: "צוות בית החולים מאוד הבין את הסיטואציה. המיילדות והאחיות כל הזמן אמרו לי – אל תדאגי, גם אם הוא לא יספיק להגיע, אנחנו כאן איתך. הן תמכו ועטפו אותי באהבה גדולה. וגם הילדים היו מעורבים הרבה יותר מלידה רגילה. גם בתי הבכורה שליוותה אותי כל הזמן, וגם הילדים הקטנים יותר שבחודשיים האחרונים דאגו לכל מה שצריך בבית".
הבעל שגיא הוסיף: "ברגעים היסטוריים כאלו של חילוץ אנשים והצלת חיים, הכל נשאר לרגע בצד – העבודה, המשפחה. הראש כולו עוסק בלחימה ובמדינה. זכינו לתת חיים בתקופה כזאת, וזאת תחושה מדהימה וחזקה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עדין יוצא למילחמה ?
    אלי 12/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפני שנים .אדם בעל ארבעה ילדים שוחרר מהמיליואים , וכך נכון לפעול , ולא לכן איש כזה !!!!
    סגור