בארץ

הסברה פנימית: ראשי המגזר הערבי הוזמנו לצפות בסרט הזוועות

במסגר מאמצי ההסברה של צה"ל והממשלה בכל הנוגע לזוועות שהתרחשו ב-7 באוקטובר, עד כה המאמצים התרכזו ברשתות תקשורת זרות ומדינות העולם. כעת צה"ל, משרד התפוצות ומשרד ראש הממשלה עושים זאת גם במגזר הערבי
מערכת ice | 
הריסות הבתים בקיבוץ בארי (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
מערך הדוברות של צה"ל, בשיתוף משרד התפוצות והמאבק באנטישמיות, ומשרד ראש הממשלה הזמינו את בכירי המגזר הערבי, להקרנה של סרט הזוועות שביצעו מחבלי חמאס ב-7 באוקטובר ביישובי עוטף עזה.
בין המוזמנים להקרנה נמצאים ראשי רשויות ערביות, מנכ"לי ומנהלי מתנ"סים, אנשי תקשורת, עיתונאים ומובילי דעה בחברה הערבית בישראל. נראה כי מהלך זה נועד להגביר את ההסברה הישראלית גם בתוך החברה הישראלית הערבית, שנוטה לקבל את המידע מרשתות ערביות.
מעניין יהיה לראות את התגובות של חלק מהמוזמנים שעדיין לא נחשפו לזוועות אלו, מאחר וכל מי שצפה בסרט לא היה יכול להישאר אדיש, לנוכח המראות המחרידים מאותו היום. בנוסף, יהיה מעניין לראות האם המוזמנים שיצפו בזוועות יפעלו להסביר גם במסגרות שלהם על מה שיראו, במטרה לשנות את הדעות של חלק מהמגזר על המלחמה ועל מה שקרה ב-7 לאוקטובר.
כזכור, הסרט הוקרן לבכירי הוליווד, לכמות עיתונאים עצומה, מהארץ ומהעולם, לדיפלומטים רבים, שגרירים ומשפיעני רשת רבים, במטרה לחשוף כמה שיותר אנשים לרמת הזוועות הלא אנושית שהתרחשו שם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה