בארץ

סמוטריץ' על ההצעה המסתמנת: "זו תכנית לחיסול מדינת ישראל"

לאחר שארבע הפעימות הראשונות של עסקת החטופים הושלמו, כעת עולות האפשרויות בנוגע להצעה מסתמנת של חמאס, של שחרור כלל החטופים תמורת הפסקת הלחימה, סמוטריץ' לא הותיר מקום לספק בתשובתו
מערכת ice | 
בצלאל סמוטריץ' (צילום פלאש 90/ מיכאל גלעדי, יונתן זינדל, יוסי זמיר)
שר האוצר ויו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ' התייחס לפני זמן קצר (שלישי) לציוצו של עיתונאי מעריב וגלצ, ג'קי חוגי, לפיו על שולחנה של ממשלת ישראל תונח הצעה להפסקת הלחימה ברצועת עזה, תמורת השבת כלל החטופים לישראל.
ברור לכל שהסכמה להצעה שכזו נוגדת את העקרונות של סמוטריץ' וחבריו למפלגה, ואף נוגדת את מטרות המלחמה, כפי שהוצגו על ידי נתניהו וגלנט. מיותר לציין כי הסכמה להצעה שכזו מעמידה את הממשלה בסכנת קיום, מאחר וחלק נכבד מחבריה אמר לא פעם שמיטוט חמאס בעזה הוא מטרה עליונה של המלחמה.
סמוטריץ' פרסם בחשבונו ברשת החברתית X (טוויטר לשעבר) את הציוץ של חוגי, והויסף את תשובתו להצעה, שכאמור, לא הונחה עדיין על שולחן הממשלה ולפי שעה, כלל לא רלוונטית.
 
"לא על הפרק, גם לא כהצעה. אין בזה דיון בכלל. זו תכנית לחיסול מדינת ישראל. אנחנו ממשיכים עד לניצחון המוחלט בעזרת השם ולהשמדת הנאצים של חמאס". כתב סמוטריץ' ולא הותיר מקום לספק, בנוגע לדעתו לגבי ההצעה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה