בארץ

גנץ נפגש עם אילון מאסק: "לרשתות החברתיות תפקיד קריטי במערכה"

לאחר שניפגש עם רה"מ נתניהו, בעלי אפליקציית X והיזם אילון מאסק הגיע לפגישה עם יו״ר המחנה הממלכתי והשר בני גנץ. שר הביטחון לשעבר: "לקחי ההיסטוריה של העם היהודי מצווים על ישראל להיות נחושה במאבק נגד האנטישמיות והשנאה ההולכת וגוברת ברחבי העולם"

מערכת ice | 
אילון מאסק לצד השר בני גנץ (צילום דוברות השר גנץ)
היום (שני), נפגש השר בקבינט המלחמה בני גנץ עם היזם ובעלי אפליקציית X אילון מאסק בכנסת. בפגישה, הודה גנץ למאסק על ביקורו החשוב בימים קריטיים אלו והציג בפניו את תמונת המצב על הלחימה בעזה, בלבנון ובגזרות נוספות.
מלבד זאת, יו"ר המחנה הממלכתי הדגיש בפגישה עם מאסק כי: "לקחי ההיסטוריה של העם היהודי מצווים על ישראל להיות נחושה במאבק נגד האנטישמיות והשנאה ההולכת וגוברת ברחבי העולם במיוחד בימים אלה, ואת התפקיד הקריטי שיש לרשתות החברתיות בכלל, ול-X בפרט במאבק הזה".
מלבד זאת, התייחס גנץ לתופעת הפייק ניוז ברשתות החברתיות על ידי אירוח יוצרת התוכן הישראלית אלה קינן שהדגישה בפני מאסק את החשיבות במיגור השיח השקרי והטיפול החשוב בהפצת תוכן מסית ואנטישמי. עוד הציעה קינן למאסק, כי יש לפעול נגד תופעות בזויות אלו המופיעות ברשתות החברתיות על ידי כלים של אפליקציית X, שעליה מנצח מאסק בעצמו.  

כזכור, אילון מאסק הגיע לביקור בארץ במטרה לתמוך בישראל בשעת המלחמה. לצד פגישות חשובות עם רה"מ נתניהו ושר קבינט המלחמה בני גנץ, הגיע מאסק לביקור בכפר עזה יחד עם רה"מ נתניהו, אחד הקיבוצים שהותקפו בעת אירוע הטבח שהתרחשו ב-7 באוקטובר ונחשף לזוועות שעבר הקיבוץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה