בארץ

אילון מאסק ינחת מחר בישראל: הלו"ז המלא נחשף

איש העסקים ומנכ"ל טסלה אילון מאסק, יגיע מחר לישראל וכעת, לו"ז הביקור שלו נחשף. במסגרת הביקור מאסק יפגש עם משפחות החטופים, נשיא המדינה וראש הממשלה בנימין נתניהו וכעת נחשף כי הוא גם יצפה בסרט הזוועות מהשבת השחורה
מערכת ice |  1
בנימין נתניהו, אילון מאסק (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, shutterstock)
לאחר סערת האנטישמיות ב-X (טוויטר לשעבר) איש העסקים אילון מאסק, ינחת מחר (שני) בישראל. מאסק, צפוי להיפגש בשעות הצהריים עם נשיא המדינה יצחק הרצוג ועם ראש הממשלה בנימין נתניהו.
לפגישתו עם הנשיא המדינה, יצטרפו גם נציגים ממשפחות החטופים והיא תתקיים במטרה לחשוף באופן ברור ומעמיק את הטבח הנוראי שבוצע ב-7 באוקטובר. בפגישתם, ידגיש הנשיא את המחויבות והצורך  לפעול למיגור האנטישמיות הגואה ברשתות. על פי הדיווחים הפגיעה תהיה סגורה לתיעוד תקשורתי.
מאסק גם צפוי להיפגש עם ראש ממשלה בנימין נתניהו ובמסגרת הפגישה הוא צפוי לצפות בסרט הזוועות אשר מציג את הטבח שביצעו מחבלי החמאס בעוטף עזה ב-7 באוקטובר. בנוסף, מאסק, אמור להקליט ביחד עם נתניהו פודקאסט משותף.
למי ששכח, מאסק הסתבך לאחרונה בעקבות העלייה בגילויי האנטישמיות ב-X (טוויטר לשעבר), ובזכות תמיכתו בפוסט האנטישמי שפורסם ברשת החברתית שבבעלותו. בעקבות כל אלו חברות רבות כמו אפל ו-IBM ועוד אשר מפרסמות ב-X, הודיעו כי הן מפסיקות את הפרסומים.
מאז שהתחילה הסערה מאסק, מנסה לשפר את מעמדו על ידי נקיטת כמה צעדים כדוגמת הביקור בישראל ואיסור השימוש בסלוגן "מהנהר ועד היום פלסטין תהיה חופשית" ב-X ועוד. עכשיו נותר לחכות ולראות האם כלל המהלכים הללו יסייעו בשיקום מעמדו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אילון מאסק ינחת מחר בישראל
    דינה 11/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אילון מאסק יגיע לישראל, לא מפני שפתאום אוהב יהודים, אלא כי שונא להפסיד כסף של יהודים
    סגור