בארץ

בני גנץ בפרגון מפתיע: "שמח לברך את נתניהו"

בתום ישיבת הממשלה שאישרה את עסקת החטופים, אמר יו"ר המחנה הממלכתי: "שמח לברך את נתניהו על הדרך שבה הוביל את עסקת השחרור, ביחוד בכל ההיבט המדיני שלה"
מערכת ice |  3
בנימין נתניהו, בני גנץ (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג, יונתן זינדל)
יו"ר המחנה הממלכתי השר בני גנץ, הפתיע הבוקר בפרגון לראש הממשלה נתניהו בסיום ישיבת הממשלה הארוכה שעסקה באישור עסקת שחרור החטופים עם חמאס. "שמח לברך את נתניהו על הדרך שבה הוביל את עיסקת השחרור, ביחוד בכל ההיבט המדיני שלה", אמר גנץ והוסיף: "אני שמח שמתאפשר לי לברך".
יו"ר האופוזיציה ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד פרסם: "אנחנו נותנים גיבוי למתווה המוסכם, למדינת ישראל חובה עליונה להמשיך ולפעול להחזרת כל החטופים הביתה עד האחרון שבהם. מחבקים ומחזקים את משפחות החטופים".

לפי העסקה שאושרה, כ-50 נשים וילדים שנחטפו לרצועת עזה על ידי מחבלי חמאס ישוחררו, במשך ארבעה ימי הפוגה מהמלחמה. בכל יום של הפוגה ישוחררו 12 או 13 חטופים. עוד סוכם, על פי הדיווחים, כי ישנה אפשרות של הארכת ההפוגה ביומיים נוספים, כאשר בכל יממה שכזו ישוחררו עוד 10 חטופים בתמורה ל-30 אסירים.
 
כתב חדשות 13, אלמוג בוקר, פרסם היום: "כך זה יתבצע. ברגע ששמות החטופים והחטופות שישוחררו יגיעו לידי ישראל: 1. כל המשפחות, בלי יוצא מן הכלל, יקבלו שיחת טלפון ויתבשרו האם בן/בת המשפחה שלהם ברשימה או לא. 2. בהמשך, משפחה שלא ברשימה, תעודכן האם בעדויות של החטופים ששוחררו יש אות חיים מבן המשפחה שלהם 3. משפחה שכן ברשימה: נציגי המטה של גל הירש יאספו אותם מביתם ויביאו אותם לבית החולים שאליו פונו החטופים. 4. כל אחד מהחטופים שישוחרר יהיה בחדר נפרד. 5. מאבטחים ימנעו כל הגעה לחטופים. ובהזדמנות זאת בקשה קטנה לכולנו, כולל אמצעי התקשורת, בואו נניח להם. זה הזמן שלהם ושל המשפחה שלהם. וזהו. ורק שיהיו בריאים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ברכות מגנץ
    דור 11/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברור לי שרק ביבי יכל להוביל עסקה לא פשוטה והלואי שבקרוב כל החטופים כולל החיילים הגיבורים שלנו יחזרו למשפחות ולעם .
    סגור
  • רק ביבי יכול הכל…כןכן, חוץ מלקחת אחריות ?? (ל"ת)
    אופיר 11/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    MN
    ZTC 11/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברווז מטווח , מתחרה ב 63 , מסכן
    סגור