בארץ

סמוטריץ' במתקפה על הקבינט: "הגיע הזמן שיתחילו לשדר עוצמה"

שר האוצר תקף בפוסט בטוויטר את קבינט המלחמה, זאת בזמן שהוא התכנס כדי לדון בהמשך הלחימה ברצועת עזה: "עצם זה שסינוואר בחיים ויכול לנהל מו"מ אומרת שאנחנו לא בכיוון להבסת חמאס"
מערכת ice | 
בצלאל סמוטריץ' (צילום פלאש 90/ נעם ריבקין פנטון)
אמש בזמן כינוס קבינט המלחמה המצומצם שדן בצעדים הבאים בלחימה ברצועת עזה, יש בממשלה מי שלא אוהב את ניהולה הנוכחי של המלחמה. שר האוצר בצלאל סמוטריץ' צייץ ברשת הטוויטר ותקף את הקבינט: "העובדה שאחרי 41 יום, סינוואר עוד מסוגל לנהל משא ומתן ולקבוע את תנאי שחרור החטופים אומרת שאנחנו לא בכיוון".
סמוטריץ' המשיך במתקפה: "הגיע הזמן שקבינט המלחמה יחל לשדר עוצמה, ינתק מגע ויבהיר לנאצי ולפטרון הקטארי שלו שרק אנחנו נקבע את התנאים לעסקה ובעיקר שאנחנו נשמיד אותו ואת הארגון שלו, כבר מזמן היינו צריכים להיות במצב בו אנחנו מסרבים לנהל משא ומתן ומדברים רק באש וגופרית והחמאס רודף אחרינו ומתחנן לעסקה, זו הדרך היחידה להחזיר את החטופים ולהשיב את הביטחון, לא עוצרים עד שמנצחים".

כזכור בשבוע הראשון ללחימה קרא סמוטריץ להכות את חמאס באכזריות: "במלחמה כמו במלחמה צריך להיות אכזריים, כמו בסרט של קלינט איסטווד, הטוב הרע והמכוער, אם אתה רוצה לירות, תירה, אל תדבר, השבויים לא צריכים להיות השיקול היחיד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה