בארץ

תמיכה מארגנטינה: השר אזקיאל וולף נפגש עם ראש עיריית הרצליה

השר וולדו אזקיאל וולף האחראי על התקשורת הפוליטית בבירה בואנוס איירס ומנהיג בקהילות היהודיות במדינה הדרום אמריקאית הגיע לביקור בישראל כדי לתמוך במדינה ונפגש עם ראש עיריית הרצליה משה פדלון
מערכת ice | 
משה פדלון יחד עם השר (צילום דוברות עיריית הרצליה)
השר וולדו אזקיאל וולף מארגנטינה, אחראי על התקשורת הפוליטית בבואנוס איירס ומנהיג בארגונים שונים של הקהילה היהודית הארגנטינאית והבינלאומית, הגיע לביקור בישראל כדי לתמוך ולחזק את המדינה בימים הקשים שעוברים עליה.
היום, יום ב', נפגש אזיקאל וולף עם ראש העירייה, משה פדלון, בלשכתו בבניין העירייה וציין כי הוא מתפעל מהחוסן הלאומי, ההירתמות והערבות ההדדית ששוררות בעם. 
אזקיאל וולף חשף כי קעקע על זרועו את סמל מגן דוד עם התאריך שלא נשכח לעולם - 7.10.23.

כזכור מלחמת חרבות ברזל החלה לפני למעלה מחודש עם התקפת הטרור של מחבלי חמאס על יישובי העוטף, במהלכה רצחו למעלה מ-1,100 ישראלים בנוסף ל-239 חטופים שנלקחו אל תוך רצועת עזה. בנוסף לכך ירו ארגוני הטרור ברצועה למעלה מ-4,000 רקטות לשטחי דרום ומרכז המדינה. כתוצאה מהלחימה רבים מתושבי הדרום נאלצו להתפנות מבתיהם ועברו להתגורר במלונות ובתי הארחה ברחבי הארץ בדגש על אילת וים המלח. בנוסף ללחימה בדרום בימים האחרונים התגברה הלחימה גם בגבול הצפון ורבים מתושבי הישובים נאלצו גם הם להתפנות מבתיהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה