בארץ

מיכל רוזנבוים נגד השר אמסלם: "אין זו העת לפוליטיקה"

מנהלת רשות החברות הממשלתיות, מיכל רוזנבוים, תוקפת את השר הממונה על הרשות, דוד אמסלם ואומרת: "הקשר היחיד, והאינטנסיבי יש לומר, עם לשכתך כולל בעיקר שיחות סרק, ודרישות בלתי פוסקות שוב ושוב לקידום מינויים שחשובים לך"

מערכת ice | 
דודי אמסלם ומיכל רוזנבוים (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג, ויקיפדיה)
על רקע המלחמה הנוכחית והאבדות הקשות מנשוא, תוקפת מנהלת רשות החברות הממשלתיות, מיכל רוזנבוים, את השר הממונה על הרשות דוד אמסלם, וחושפת כי אופן תפקודו לקוי, אינו ראוי ובעיקר פוליטי. אחרי עבר של עימותים בהם דורשת רבות רונזבוים מהשר אמסלם להפסיק להתעסק במינויים פוליטיים, מיכל רוזנבוים תוקפת את השר במכתב מפורט בוא היא מציגה את אופן תפקודו הלקוי ומבקשת ממנו לשנות דיסקט ולהתנהל בצורה אחראית המתאימה לימים הקשים והמורכבים בהם נמצאת המדינה החל מאירועי הטבח המזעזעים שאירעו ב-7 באוקטובר.
במכתב, מחליטה רונזבוים להביע את ציפיותיה מהשר בימים קריטיים אלו וכותבת: "מציאות זו כאילו פסחה על כבוד השר ועובדי לשכתו. ה-6 באוקטובר וה-8 באוקטובר - חד הם.  הדרך אותה דרך. הסטנדרטים אותם סטנדרטים, תוכנת ההפעלה היא אותה תוכנת הפעלה. כבוד השר, אנא ממך, אין זו העת לפוליטיקה. זו העת, לפחות עכשיו, לניקיון דעת, להתנהלות עניינית, אחראית, מקצועית ויעילה".
רונזבוים ממשיכה לבקר את השר אמסלם על אופן התנהלותו הלקויה שהותירה אותה  ושאר צוותה במבוכה: "אם ניקח, לדוגמא, את סיורך השבוע בחברת נמלי ישראל כמשל. את גסות הרוח שהפגנת בישיבת העבודה, אי ההתמצאות בפעילות השוטפת של החברה, באתגריה וצרכיה בשעה זו, שלא לדבר על מתן הוראות המנוגדות לדין ולתקנות, מה שהותיר רבים מאיתנו נבוכים ופעורי פה. וכאמור, חברת נמלי ישראל היא רק דוגמה קטנה. יש עוד רבות כאלה".
מלבד זאת, רונזבוים חשפה כי השר אמסלם בחר להתעלם ממנה רבות מפרוץ המלחמה הנוכחית וטענה כי: "ביום פרוץ המלחמה, כבר בשעות הבוקר, פניתי אליך עם עדכונים על מצב החברות ועל אתגרים חשובים שרובצים לפתחן בשעה קשה זו. לתדהמתי, בחרת להתעלם לחלוטין. המשכתי לעדכנך, ואתה בשלך - התעלמות מוחלטת".
לאחר שטענה כי ביקש ממנה השר אמסלם לא להיות נוכחת בישיבות תיאום חשובות בהנהלת משרד האוצר היא כתבה כי: "הקשר היחיד, והאינטנסיבי יש לומר, עם לשכתך כולל בעיקר שיחות סרק, ודרישות בלתי פוסקות שוב ושוב לקידום מינויים שחשובים לך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה