בארץ

מדהים: הבונדס גייס מיליארד דולר עבור ישראל מתחילת המלחמה

מאז ה-7 באוקטובר ארגון הבונדס הבינלאומי פתח במבצע גיוס כספים לטובת מדינת ישראל והצליח לגייס מעל מיליארד דולר. המנכ"ל דני נוה: "המשקיעים באג"ח של מדינת ישראל מעניקים גיבוי חד משמעי למלחמה ולהבטחת עתיד המדינה"
מערכת ice | 
ישראל ארה"ב (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
ארגון הבונדס הבינלאומי, בניהולו של דני נוה, פתח במבצע גיוס כספים בעבור מדינת ישראל, מאז פרצה מלחמת 'חרבות ברזל' בבוקר ה-7 באוקטובר. הכספים שגויסו יועברו ישירות לתקציב המדינה, במטרה לסייע לכלכלה הישראלית. מבצעי גיוס הכספים נעשה בקרב קהילות יהודיות בארה"ב וברחבי העולם.
בנוסף, מדינות רבות בארה"ב החליטו כמדיניות לסייע לישראל במלחמה, כהשקעה באמצעות הבונדס. בין המדינות ניתן למצוא את פלורידה, ניו יורק, אלבמה, אריזונה, אוהיו, אילינוי, טקסס, אוקלהומה, ג'ורג'יה, נבאדה, לואיזיאנה, אינדיאנה, דרום קרוליינה ופנסילבניה. 
יו"ר דירקטוריון הבונדס, הווארד ל. גולדשטיין אמר: "תומכיה של ישראל שולחים באמצעות הבונדס מסר חד משמעי  - אנחנו נגביר את ההשקעות כל עוד המלחמה נמשכת. חווינו כאב שלא היה מעולם, אבל החוסן והסולידריות שלנו מבטיחים שכולנו נשארים חזקים".
נשיא מדינת ישראל, יצחק הרצוג, בירך את ארגון הבונדס ואמר: "כבר שנים רבות הבונדס משמש כשליחו של העם היהודי בבניית התשתית של ארצנו. אין זה מפתיע שהבונדס נמצא בחזית הפעילות גם כעת באמצעות גיוס יהדות העולם למען מדינת ישראל".
 
נשיא ומנכ״ל ארגון הבונדס, דני נוה אמר: "הגיוס הגדול ביותר אי פעם של איגרות חוב של ישראל ממחיש את התמיכה החזקה של הקהילות היהודיות בארה"ב וברחבי העולם במדינה שלנו. המשקיעים באג"ח של מדינת ישראל מעניקים גיבוי חד משמעי למלחמת חרבות הברזל ולהבטחת עתיד המדינה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה