בארץ

הצבא המוסרי בעולם: החילוץ ההוראי של חיות בר מהצפון ע"י צה"ל

בזכות שיתוף פעולה בין צה"ל לעמותת למען חיות הבר: חילוצי חיות מגבול הצפון. אנו לא משאירים אותן מאחור" משתף אביהוא שרווד מייסד עמותת למען חיות הבר

מערכת ice | 
חילוץ תנה (צילום מותת למען חיות בר)
גם בימים מורכבים כאלה ממשיכה עמותת למען חיות הבר להיענות לקריאות לחילוצי חיות גם בקו האדום. "אנו לא משאירים אותן מאחור" משתף אביהוא שרווד, מייסד עמותת למען חיות הבר. הוא מוסיף: "גם בימים מורכבים אלו מגיעים אלינו לטיפול חיות בר מכל רחבי הארץ, בזכות ערנות של אנשים טובים, מתנדבים רבים וכמובן צוות עמותת למען חיות הבר".
כך למשל תנה פצועה שנדרסה ליד מושב שומרה בצפון הועברה בשלום למרפאה למען חיות הבר של אביהוא שרווד, באמצעות שילוב כוחות לחילוצה. התנה נמצאה באישון ליל על ידי חיילים במחסום בצפון, כשהיא פצועה, ככל הנראה מפגיעה מרכב חולף. החיילים הזעיקו עזרה באמצעות הרשתות החברתיות עד שהגיע הנושא לפקח של רט"ג בשילוב צוות של מתנדבים, שהגיעו עם רכב פרטי בסמוך למחסום ובזכותם הובהלה התנה למרפאת למען חיות הבר במושב אלישמע הוד השרון.
אביהוא שרווד: "לאחר בדיקות התגלו חתכים קשים, פגיעות פנימיות וכן פריקה חמורה של עצם הירך מן האגן, פציעה שמחייבת התערבות כירורגית. התנה המיובשת והכאובה החלה לקבל טיפול תרופתי, משככי כאבים, טיפול תומך וחומרים מייצבים, זאת על מנת לייצב את מצבה. מצבה כעת מוגדר קשה, היא מטופלת ע״י ד״ר יאנה לוץ ואנחנו מחזיקים לה אצבעות!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה