בארץ

"אנחנו לא מפחדים מחמאס": מנהל החמ"ל האזרחי מגיב לאיומים שקיבל

יגאל וינברגר, אשר אחראי על הקמת יוזמה חברתית והתנדבותית בקריית גת בימים אלו עבור חיילים ומפונים, מספר כי החמ"ל האזרחי אותו הוא מנהל הותקף ברשתות תחת איומים של ארגון הטרור חמאס על ידי תמונות קשות לצפייה והתבטאויות המזדהות עם פעילות חמאס
מערכת ice | 
מלחמת חרבות ברזל (צילום freepik, פלאש 90/ תומר נויברג, חיים גולדברג)

כידוע, אחת מדרכי הלחימה הנפוצות של ארגון הטרור חמאס הינה דרך לוחמה פסיכולוגית באמצעות פרסום תמונות קשות לצפייה, פרסום סרטוני החטופים בשבי ושידור רגעי הרצח המזעזעים בלייב ברשתות החברתיות.

המטרה העיקרית בפעולות אלו הינה למוטט את המורל הלאומי, ליצור טריז שיגרום לחוסר אמון בין אזרחי ישראל לגורמי השלטון ובנוסף ליצור דיס אינפורמציה אשר תחליש את העם והשלטון ותקשה לנצח בקרב. 


הפעם, החמ"ל האזרחי שעליו אחראי בימים אלו יגאל וינברגר, היה קורבן ללוחמה הפסיכולוגית של חמאס. בין פעולות הלוחמה הפסיכולוגית שעבר החמ"ל האזרחי היו תגובות מצד פלסטינים המזוהים עם חמאס הכוללות תמונות קשות המציגות גופות של חיילי צה"ל עם דגל ישראל, ארון מתים עם דגל ישראל, חיילים בוכים בהלוויה וביטויים מוכרים שמזוהים עם ארגון הטרור חמאס.
 

החמ"ל האזרחי כולל כ- 300 מתנדבים מקריית גת והסביבה אשר בשלושה שבועות האחרונים מארגן מפגשים של חיילים עם תושבים, מספק מזון לחזית ומוצרים חיוניים לתינוקות של משפחות המפונים. מלבד כל אלו, החמ"ל אחראי על אספקת ציוד חיוני ללוחמים בצפון ובדרום החל מווסטים ועד ציוד חכם עבור חיילי החזית. בסרטון שפרסם בעמוד הפייסבוק ב- 13 באוקטובר הציג וינברגר את פעילות החמ"ל המרגשת עבור החיילים והמפונים.


עוד הוסיף וינברגר, כי זה "מחמם את הלב לראות את עם ישראל בגדולתו, מתאחד כדי לסייע ותורם מזמנו למען החיילים ותושבי העוטף. נדאג לכל צורך וכל חוסר של החיילים. אני מודה למתנדבים שבאים יום יום ומסייעים בפעילות החשובה והמשמעותית הזאת. אנחנו לא מפחדים מהחמאס ונילחם בו יחד עד לניצחון, נמשיך לתמוך בלהט ולעשות הכל לטובת חיזוק העורף וההסברה. אני באופן אישי עושה סרטוני הסברה בעברית, רוסית ואנגלית ומפיץ בעולם".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה