בארץ

סמוטריץ' הקפיא את הכספים: "מדובר בארגון תומך טרור"

אחת הסוגיות השנויות במחלוקת בפוליטיקה הישראלית היא סוגיית העברת הכספים לרשות הפלסטינית, אשר משלמת כספים רבים למחבלים שביצעו פיגועים ומממנת את משפחותיהם. שר האוצר סמוטריץ' ידוע בהתנגדותו להעברת כספים אלו ונראה שהפעם הוא החליט לנקוט בפעולה חריפה, בנוסף לדרישתו לקיים דיון מיוחד בקבינט
מערכת ice |  1
בצלאל סמוטריץ (צילום אורן בן הקון פול)
שר האוצר, בצלאל סמוטריץ', שיגר היום (שני) מכתב בהול לראש הממשלה, בנימין נתניהו, ובו דרש לקיים דיון דחוף בקבינט, לאור תמיכת בכירי הרשות הפלסטינית בארגון הטרור חמאס, ובמעשי הטבח הנוראיים שביצע ב-7 באוקטובר, שגררו את ישראל למלחמה קשה וארוכה.
סמוטריץ' כתב במכתבו כי מדובר בהמשך ישיר של התנהלות ארוכת שנים על ידי הרשות הפלסטינית, אשר מממנת את המחבלים שמבצעים פיגועים ואת משפחותיהם. שר האוצר מבקש לקיים דיון בקבינט, בו תוכרע אחת ולתמיד סוגיית העברת הכספים לגורמי טרור. עוד הודיע סמוטריץ' במכתב כי לבינתיים, הוא הקפיא את הכספים שעתידים לעבור לרשות.

מדברי השר סמוטריץ' במכתבו: "הרש"פ הוכיחה שוב את העובדה, עליה אנו זועקים כבר שנים, שמדובר בארגון תומך טרור. משכך, ומעבר לזיקה של כספים אלו לרצועת עזה ותושביה, כספים אלו משמשים לפעילות נגד מדינת ישראל ואזרחיה. לא יעלה על הדעת שבמציאות זו, נמשיך להעביר את הכספים האמורים כאילו דבר לא קרה".
בנוסף, ציין השר במכתבו את הצעדים בהם נוקטת הרשות הפלסטינית כנגד ישראל בזירה הבינלאומית, במסגרתם קראו "להעמיד לדין את פושעי המלחמה הישראליים". כזכור, אבו מאזן איים במהלכים משפטיים כנגד ישראל בבית הדין בהאג מספר רב של פעמים בעבר, ועושה באיומים האלו שימוש לטובת משא ומתן.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    היית צריך לעשות את זה מזמן ולהשלים לקשישים לשכר מינימום (ל"ת)
    דין 10/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור