בארץ

נפתלי בנט נגד ראש המל"ל: "מחמיא למדינה שתומכת בחמאס"

ראש המל"ל צחי הנגבי הודה בציוץ בטוויטר לקטאר על מאמציה הדיפלומטיים לשחרור החטופים. רה"מ לשעבר בנט הגיב בציוץ: "קטאר היא האויב עצמו. קטאר מממנת, מסייעת ומתחזקת את ארגון הטרור חמאס-דעאש"
מערכת ice |  1
נפתלי בנט (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
בעקבות הודעת ראש ממשלת קטאר היום (רביעי) כי "יש התקדמות מסוימת ופריצת דרך מסוימת במשא ומתן לשחרור החטופים", הודה ראש המל"ל צחי הנגבי לקטאר על מעורבותה בנושא, והרגיז את ראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט.
"אני שמח לומר שקטאר הופכת לגורם חיוני ולבעל עניין בהקלה על פתרונות הומניטריים", כתב הנגבי בציוץ באנגלית בטוויטר, "המאמצים הדיפלומטיים של קטר חיוניים בשלב זה".

רה"מ לשעבר מיהר להגיב בציוץ משלו: "ממשלת ישראל שוגה שגיאה מוסרית ומעשית חמורה", כתב בנט, "קטאר אינה 'שותפה חיונית לפעולות הומניטריות ולפעולות דיפלומטיות'. קטאר היא האויב עצמו. קטאר מממנת, מסייעת ומתחזקת את ארגון הטרור חמאס-דעאש.
 
"מטרת ישראל המוצהרת היא השמדת חמאס", המשיך בנט, "מטרת קטאר היא הפוכה בדיוק: הצלת חמאס. איך נוכל להשמיד את האויב אם אנחנו מחלקים מחמאות לספונסר הראשי שלה, למען השם? מה לנו להלין על ארדואן אם אנחנו מחמיאים למדינה שמעניקה חסות ותמיכה לחמאס?".
 
עוד כתב בנט: "קטאר מפעילה מניפולציות כאילו הומניטריות (קטאר לוחצת על חמאס לשחרר חטופים') ותנופף מולנו בעסקאות מוגבלות של שבויים כל כמה ימים כדי לבלבל את ישראל ולבלום את פעולתה להשמדת חמאס. ראש ממשלת ישראל הצהיר שמטרתנו להשמיד את חמאס כליל. מי שלא מבדיל בין אויב לאוהב לא יוכל להשמיד את האויב. בבלבול לא מביאים לניצחון", סיכם בנט.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בנט כזכור אתה הכנסת לכאן את העזתים. Shame on you (ל"ת)
    ניר 10/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור