בארץ

אחרי סגירת משרד ההסברה: מי מחליף את גלית דיסטל?

מטה אזרחי המאגד אלפי אזרחים יצר עד כה כ-4,000 סרטונים ביותר מ-45 שפות והפיץ אותם ברחבי העולם. בין חברי הצוות: 250 אנשי קריאייטיב, 200 גרפיקאים, 700 מתורגמנים ו-50 אנשי מקצוע פסיכולוגים וסוציאליים. סגנית שר האוצר וולדיגר: "חשוב שהאזרחים הישראלים יהיו שותפים למאמץ". ראש המטה אליאב בטיטו: "אין צורך יותר להיכנס לטלגרם של החמאס כדי למצוא מידע"
מערכת ice |  1
גלית דיסטל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
סגנית שר האוצר, ח"כ מיכל וולדיגר, ביקרה היום (שלישי) במשרדים של מטה ההסברה האזרחי. מיזם הסברה ישראלי הפועל על בסיס התנדבותי. את הביקור אירח אליאב בטיטו, ראש מטה ההסברה האזרחי. סגנית השר הביעה את כבודה למטה והודתה לו על פעילותו למען הסברה ישראלית מקצועית ואפקטיבית.
סגנית שר האוצר וולדיגר הדגישה את המשמעות הרבה של פעילות ההסברה, במיוחד בתקופה זו, ואמרה: "תפקיד ההסברה הוא קריטי והכרחי ביותר בימינו. המיזם הנוכחי, שמתבצע על ידי מתנדבים ואזרחים, משנה את כללי המשחק. חשוב מאוד שהאזרחים הישראלים יהיו שותפים למאמץ ההסברתי, ויפעלו יחד עם המדינה למען הסברה בישראל ובעולם". 

מטה ההסברה האזרחי הוא המיזם הגדול ביותר של הסברה ישראלית, ופועל בהתנדבות של מעל ל-20,000 מתנדבים מישראל ומהעולם. הארגון נוסד לאחר מלחמת "חרבות ברזל" ומספק חומרי הסברה איכותיים במעל ל-45 שפות, כולל אנגלית, סינית וערבית, במטרה לשפר את תדמית ישראל בעולם.
מטה ההסברה האזרחי מונה מתנדבים ממגוון רחב של מקצועות ותפקידים, בהם: 250 אנשי קריאייטיב, 200 גרפיקאים, 150 עורכי וידאו, 700 מתורגמנים, 100 אנשי תחקיר והפקה ו-50 אנשי מקצוע פסיכולוגים וסוציאליים. מלבד פיתוח ספריית תכני ההסברה המתורגמים, מטה ההסברה האזרחי אחראי גם לפרויקטים רבים נוספים:
 
תיעוד מלחמת "חרבות ברזל" - פרויקט בעל חשיבות היסטורית שכולל ראיונות עומק מצולמים עם שורדים, בני משפחות שכולות ואחרים. פרויקט הנצחה - הנצחת זכרם של חללים וקורבנות טרור. ערוץ חדשות טובות - העלאת המורל בעם באמצעות סיפורים חיוביים מגופים התנדבותיים. פרויקט נוער וצעירים - שיתוף פעולה עם מועצת התלמידים והנוער ליצירת תכנים מותאמים לבני נוער.
 
חיבור סטודנטים בתפוצות - גיוס סטודנטים תומכי ישראל ברחבי העולם למאמץ ההסברתי. שגרירים ברשת - הגברת נראות לתכנים פרו-ישראליים ברשתות החברתיות. הסברה במגזר הערבי - גיוס דוברי ערבית למאמץ ההסברתי. ראש מטה ההסברה האזרחי, אליאב בטיטו, הודה לסגנית שר האוצר על ביקורה במשרדי מטה ההסברה האזרחי, אך קרא למשרד האוצר ולממשלה להבין את החשיבות שבפעילות מטה ההסברה האזרחי באופן מקביל למטה ההסברה הלאומי, ואת הצורך בתמיכה כלכלית.

אליאב בטיטו לצד מיכל ווליגר (צילום: פטימר)
בטיטו הדגיש כי המטרה של המטה היא לאפשר לכל ישראלי למצוא סרטונים בקלות ובכל שפה. "אין צורך יותר להיכנס לטלגרם של החמאס כדי למצוא מידע להסברה. אנו מספקים את המידע הזה", אמר. בטיטו הזהיר מהתמודדות עם בעיית הכחשת שואה, בה החמאס התגאה תחילה בפשעים שביצע, אך כעת מאשים את ישראל בזיופם. "הדרך היחידה לפתור את הבעיה היא על ידי שיתוף פעולה בין המדינה וארגונים אזרחיים", הוסיף.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי זאת בכלל מיכל ולדיגר ומה תפקידה?
    מנטעש 10/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איפה היא היתה עד היום, איפה היא היום ומדוע לא מודיעה על הקצאת כספים לטובת ההסברה כמו שידעה להעביר כספים קואליציונים למוסדות דתיים ולאומניים בעיצומה של המלחמה? שתלך לעזאזל תרתי משמע, עוד אחת אוכלת חינם חסודה ומיותרת,
    סגור