בארץ

יאיר לפיד במהלך ביקורו באשקלון: "אין עורף וחזית"

ראש הממשלה לשעבר וראש האופוזיציה יאיר לפיד ביקר באשקלון: ״המדינה הזאת לא מופרדת, אין עורף וחזית. יש חזית ואת המלחמה הזאת צריך לנהל כאילו אנחנו נמצאים עכשיו בקו החזית״
מערכת ice |  1
יאיר לפיד ותומר גלאם (צילום ללא)
ראש האופוזיציה לפיד ביקר לפני זמן קצר בעיר אשקלון, שם שמע סקירה מראש העיר, תומר גלאם, על מצב הכוננות בעיר ובעיית מיגון ופינוי התושבים. כזכור, מתחילת המלחמה שוגרו אל עבר העיר עשרות טילים מרצועות עזה.
ראש האופוזיציה יאיר לפיד: ״אשקלון היא לא עורף, היא חזית והיא צריכה לקבל את מה שמקבלת החזית. תתנו לעיריית אשקלון להוציא החוצה את מי שנמצא ממש בקו החזית של המלחמה שבה אנחנו נמצאים.
לפיד הוסיף: "ישבתי עם ראש העיר, ישבתי עם הצוות שלו וקיבלתי את כל הנתונים ונלך עכשיו להילחם בכנסת ובוועדת הכספים כדי לוודא שאשקלון תקבל את מה שמגיע לה ולאזרחים. המדינה הזאת לא מופרדת, אין עורף וחזית. יש חזית ואת המלחמה הזאת צריך לנהל כאילו אנחנו נמצאים עכשיו בקו החזית".
כזכור מאז פרוץ המלחמה, ניתן להגיד כי אשקלון חטפה מכה קשה במסגרתה נורו עשרות טילים אל עבר העיר. כמו כן מנהיגים רבים כמו השר בני גנץ, יושב ראש ההסתדרות ארנון בר-דוד ועוד ביקור בעיר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פוזות למצלמה זה מה שיאיר יודע לעשות.
    חגי 10/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יאיר איש פוליטי רדוד גם בשעת מלחמה עשה תנאים להיכנס לממשלה. איש רדוד שדואג רק לצילום כנראה הוא חושב שהוא עדיין דוגמן. ועדיף שיחזור לדוגמנות שם הוא יצליח יותר. אדם שגם בשעת מלחמה עושה תנאים ופילוג. מקומו לשבת עם הרשימות הערביות. אני מקווה שאף אחד בקלפי לא ישכח לו את זה . והבוחרים שלו מספיק חכמים לעבור לגנץ
    סגור