בארץ

"אין לי ארץ אחרת": המדינה המפתיעה שתומכת בישראל

עצרת תמיכה של לטביה התקיימה בריגה. במהלך הטקס הושמעו נאומים והונפו שלטי "We Stand With Israel". בטקס השתתפו גם סטודנטים איראניים שלומדים במדינ והתנצלו על מעורבות השלטונות שלהם בטבח שבוצע בתושבי העוטף. הנספחת הכלכלית: ""הכוח הלאומי של ישראל מעורר השראה לשאר אומות העולם"
מערכת ice | 
מפגן תמיכה בישראל בלטביה (צילום יח"צ)
עצרת תמיכה מרגשת של לטביה בישראל התקיימה שלשום ליד פסל החירות בריגה. הנציחו מאות בני אדם את הקורבנות שנרצחו על ידי ארגון הטרור חמאס בישראל. למקום הגיעו משפחות שלמות עם ילדים, קשישים ואפילו ניצולי שואה שנכחו בטקס והגיעו במיוחד כדי להפגין תמיכה במדינת היהודים.  
במהלך הטקס המרגש הושמעו נאומים בלטבית והמפגינים שרו את השיר "אין לי ארץ אחרת". במקום נערכה תפילה של רבנים מקומיים והונפו שלטי "We stand with Israel”. ארבעה ערוצי טלוויזיה וחדשות לטביים צילמו ושידרו את עצרת התמיכה בשידור חי.

נוסף על כך, בטקס השתתפו סטודנטים איראנים שלומדים בלטביה יחד עם שהביעו תמיכה בישראל והתנצלו על מעורבות השלטונות האיראניים בטבח שבוצע בתושבי העוטף וייחלו לשלום עם ישראל.

(צילום: יח"צ) 
אירינה רובינצ'יק, הנספחת הכלכלית של לטביה בישראל הוסיפה: "לטביה, מביעה תמיכה במאמצים של ישראל להגן על אנשיה ושולחת איחולי תנחומים לכל המשפחות שאיבדו את יקיריהם. הכוח הלאומי של ישראל מעורר השראה לשאר אומות העולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה