בארץ

טלי גוטליב האשימה את ראש המוסד: "פייק ניוז מוחלט"

חברת הכנסת, כתב אמש בחשבון הטוויטר שלה כי מנהיגת המחאה שקמה ברסלר נפגשה עם ראש המוסד באופן אישית, אולם מהמוסד יצאה הבהרה באמצעות משרד ראש הממשלה כי מדובר בפייק ניוז מוחלט
מערכת ice |  3
טלי גוטליב (צילום פלאש 90)

חברת הכנסת טלי גוטליב כתבה אמש בעמוד הטוויטר שלה, כי ראש המוסד דדי ברנע נפגש עם מנהיגת המחאה נגד הממשלה שקמה ברסלר. אולם זמן קצר לאחר מכן דיווח המוסד באמצעות משרד הממשלה כי הדיווח אינו נכון ומדובר בפייק ניוז מוחלט. חברת הכנסת פרסמה לאחר מכן הבהרה כי קיבלה את הדיווח מגורם מהימן אך, היא מקבלת את הודעת משרד הממשלה.

טלי גוטליב תקפה את מנהיגת המחאה ואת הקשר שלה לכאורה עם ראש המוסד וכתבה בחשבון הטוויטר שלה: "שמעתי שהגב׳ מחאה שיקמה ברסלר, זאת שחשבה שנבחרי ציבור מהימין הם נאצים, נפגשה בפגישה אישית עם ראש המוסד. עוד שמעתי שמישהו מיהר להוציא צו איסור פרסום על כך, "טוב יש לי חסינות מהותית וצווים שיפוטיים לא חלים עליי. מישהו מוכן לתת הסבר לפגישה הזו? תמימה היא לא, שאחרת לא היו אוסרים לפרסמה".

לאחר פרסום הודעת משרד ראש הממשלה כי הדיווח אינו נכון, פרסמה גוטליב את הציוץ הבא: "קיבלתי את הודעת ראש הממשלה ולפיה שקמה ברסלר לא נפגשה עם ראש המוסד, מעדכנת את קהל הקוראים שלי כי כך נמסר ממשרד ראש הממשלה. הפוסט הקודם שלי נסמך על מקור מהימן אך משיצאה הכחשה אני מביאה אותה לפניכם".

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    זו ח"כ, זה ביזיון, פשוט ליצנית, הזויה (ל"ת)
    דודי 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    המקור שלך לא באמת מהימן, חיה בסרט, סרט רע! (ל"ת)
    לליצנית 10/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הגיע הזמן לסתום את הפה לחכי"ת הזאת
    ישראלי 10/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולהגיש תביע על הוצאת דיבה .היא מנצלת את זה שהיא חכי"ת .
    סגור