בארץ

בשמים בצורת רקטות נמכרים בעזה: כמה עולה לקנות אותם?

ברצועת עזה החלו למכור בשמים בריח של רקטות בהם משתמשים ארגוני הטרור ברצועה. בין המוצרים הנמכרים: בשמים בצורת רקטות של חמאס וג'יהאד איסלאמי שהפכו לפופולריים. אז כמה יעלה לקנות אותם?
מערכת ice | 
ארגון טרור פלסטיני

גימיק כזה עוד לא ראיתם: ברצועת עזה החלו למכור בשמים בריח וצורה של רקטות בהן משתמשים ארגוני הטרור ברצועה. בין המוצרים הנמכרים: בושם בניחוח בוראק-100 על שמה של הרקטה ארוכת הטווח של הג'יהאד האיסלמי, בה עשה שימוש בעימותים נגד ישראל. בנוסף נמכר הבושם עיאש-250 על שמה של הרקטה בה משתמש חמאס וכן בושם הנושא את שם ארגון גוב האריות.


בעל חנות בשמים בילאל אבו סריה בן ה-23 סיפר לתקשורת העזתית כי ההשראה לייצור בשמים אלה הגיע בעקבות מבצע "שומר חומות" הנערך במאי 2021, בשמים אלה הפכו לפופולריים במיוחד בקרב צעירים התומכים בהתנגדות הפלסטינית וכי לרקטות יש שמות שונים השייכים לארגונים שונים, אך פופולריים במיוחד העיאש 250 והבוראק-100.
 


תושב עזה סיפר לחדשות N12 כי אלו מכלי פלסטיק זולים משום שהתחרות בעזה גדולה מאד, כך שהבשמים עולים 20-30 שקלים ליחידה והמחיר שונה בהתאם לגודל המכל שנע בין 10 מ"ל ועד ל-200 מ"ל. חנות זו מושכת סקרנות בקרב בני הנוער המאמינים בתאונות ההתנגדות של חמאס וג'יהאד איסלמי. וגם אנשים מהגדה התעניינו בבשמים ודיברו על כך עם חבריהם מעזה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה