בארץ

הפגישה הלילית נחשפת: על מה דנו נתניהו ובן גביר?

השניים נפגשו במלון דן שבקיסריה על מנת ליישר את ההדורים ביניהם. כזכור, בתקופה האחרונה בן גביר הרבה לתקוף את הקואליציה על שלל נושאים
מערכת ice | 
איתמר בן גביר, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
על רקע העימותים בין נתניהו לבן גביר, שהגיע לשיא כשראש הממשלה לא הזמין את השר לביטחון לאומי להתייעצות ביטחונית לקראת חול המועד סוכות, ראש הממשלה נתניהו הבין כי כדאי לו להתפייס עם השר בן גביר כי לקראת פתיחת כנס החורף של הכנסת באמצע חודש נובמבר.
ynet מפרסמים כי אמש (שני) התקיימה פגישה חשאית בין ראש הממשלה ובן גביר במלון דן קיסריה הסמוך לביתו של נתניהו. במסגרת הפגישה, השניים דנו בעניינים מקצועיים ואישיים וניסו להפיג את המתח שנוצר ביניהם מאז שנגמר כנס הקיץ של הכנסת.
השר בן גביר הספיק להשתלח בבכירי הממשלה מספר פעמים בתקופה האחרונה. בן גביר מותח ביקורת חריפה על התנהלות צה"ל תחת שר הביטחון יואב גלנט, הוא טוען כי צה"ל צריך לעבור להיות תקיף יותר ולחזור למדיניות הסיכולים הממוקדים.
בן גביר גם דרש מראש הממשלה להתחיל לבצע מעצרים מנהליים לראשי ארגוני הפשע הערביים, ולשלב סיוע של השב"כ בסיכול הפשיעה במגזר הערבי, דרישה שראש הממשלה נתניהו סירב לאשר. על פי הפרסום, בכירים בליכוד מודים כי לצורך ייצוב הקואליציה והימנעות מ"שביתת הצבעות" בקרב חברי המפלגה של בן גביר, נתניהו יצטרך לקבל חלק מהדרישות הללו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה