בארץ

ההפגנה נגד החקיקה המשפטית נמשכת: "החרדים יילחמו בעזרת חסדי שמיים"

המתנגדים לחקיקה המשפטית הפגינו גם הערב זה השבוע ה-39 ברציפות והקימו באיילון סוכת מחאה, סגן הרמטכ"ל לשעבר דן הראל נאם במוקד המחאה הראשית בקפלן. זו ההפגנה הראשונה בתל אביב מאז האירועים שקרו בכיכר דיזנגוף ביום כיפור
מערכת ice |  1
הפגנה בקפלן (צילום פלאש 90)

המחאה נגד החקיקה המשפטית המשיכה גם הערב, זה השבוע ה-39 ברציפות. במוקד המחאה הראשי בקפלן נאם סגן הרמטכ"ל לשעבר דן הראל. המוחים הקימו סוכת מחאה, בהפגנה הראשונה בתל אביב מאז אירועי יום כיפור בכיכר דיזנגוף בתחילת השבוע. 

מי שכאמור היה הנואם המרכזי בהפגנה בקפלן היה סגן הרמטכ"ל לשעבר דן הראל שהזהיר: "מתוך 40 שנות שירותי מעולם לא ראיתי את הביטחון הלאומי שלנו במצב יותר גרוע מעכשיו, חקיקת חוק הגיוס יגרום לירידת מוטיבציה בקרב המתגייסים ולהתפוררות המערך הסדיר של צה"ל, כאשר את היכולת המבצעית יספקו החרדים ועזרת חסדי שמיים. הפגיעה של הממשלה בבית המשפט העליון חושפת את כל משרתי מערכת הביטחון לסיכון שיעמדו למשפט".

כאמור זו הייתה ההפגנה הראשונה מאז אירועי יום כיפור והמוחים הניפו שלטים "לא תהיה כאן הפרדה" ו"תל אביב תישאר ליברלית". הם הקימו במקום סוכת מחאה לרגל החג וחסמו את איילון לזמן קצר. שני מפגינים נעצרו. גם בערים נוספות בארץ, נערכו הפגנות כנגד החקיקה המשפטית ולאחר אירועי יום כיפור האחרון.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סגן רמטכל שמשקר לעם.
    פטריוט 09/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ההפיכה המשפטית אין לה קשר לעבירות פליליות .עילת הסבירות לא נוגעת בעבירות פליליות.
    סגור