בארץ

אחים לנשק מפגינים נגד נתניהו: "אתה לא ראש הממשלה"

הבוקר מפגינים מחוץ למעון ראש הממשלה בירושלים 300 מפגינים מאנשי מחאת המילואימניקים "אחים לנשק" ופונים לנתניהו שיגלה מנהיגות וימחק את המהפכה המשפטית על מנת לעצור את הכעוס ולהחזיר את מדינת ישראל למסלול
מערכת ice |  3
מחאת המילואימניקים (צילום אחים לנשק)

300 מפגינים ממחאת המילואימניקים "אחים לנשק" מפגינים הבוקר סמוך למעון ראש הממשלה בירושלים ופונים לנתניהו שיגלה מנהיגות ויבטל את המהפכה המשפטית על מנת שמדינת ישראל תוכל לחזור למסלול. הם טוענים כי יריב לוין הוא ראש הממשלה בפועל  ודרשו מנתניהו לגנוז את ההפיכה המשפטית ולמנוע מלחמת אחים.

לטענת המוחים בנימין נתניהו לא מתפקד כעת כראש הממשלה בפועל ולא מגלה מנהיגות בשעה שעם ישראל מצוי בכאוס מוחלט וזקוק לה יותר מתמיד. גם ביום בו מתקיים דיון בבג"ץ בנושא חוק הנבצרות, הם מבקשים להדגיש שעיניהם על כדור המהפכה המשפטית, כאשר כל עוד היא על השולחן, הם לא יתנו לאף אחד להסית ממנה את תשומת ליבם. הדגישו שעיניהם רואות היטב את משבר המשילות, הכישלון הביטחוני, והכישלון הכלכלי ממנו סובלים כולנו. כל אלה הם תוצר של הפיכה משטרית שמסכנת את ביטחון ישראל וקורעת את העם.

ממחאת המילואימניקים אחים לנשק נמסר: "כך נראית מדינה בכאוס. ראש הממשלה בתואר נתניהו איבד את רוח המנהיגות ומתקשה לרסן את חבורת המופרעים מהקואליציה ובראשם ראש הממשלה בפועל יריב לוין והשר לכישלון לאומי איתמר בן גביר שגורר את ישראל למלחמת אחים. אבל העיניים שלנו על כדור ההפיכה המשטרית ואנחנו דורשים: נתניהו, עצור. אפילו רוטמן הבין - שהגזמתם״.

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בוגדים
    יהודה 09/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה לא אחים לנשק זה אחים לחשק אז לא התחשק להם נתניהו אז יצאו לרחוב כמו זונות שיוצאות לרחוב אנשים ללא מצפון שלקחו להם את השלטון חושבים שרק הם נלחמו במדינה הזאת
    סגור
  • 2.
    לעצור על בגידה (ל"ת)
    א.ח. 09/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    לאחים לנשק
    צבר קשיש 09/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה שקורה בארץ שאין איחוד בן החילונים והחראדים וזה רק ענין של זמן שיקרה פיצוץ כמו שקרה במלחמת יום הכיפורים הערבים ממתינים!!!!!!!
    סגור