בארץ

הפיצוץ הבא בדרך: בן גביר מארגן השבוע תפילה המונית בת"א

בתגובה לעימותים האלימים בערב כיפור בכיכר דיזנגוף בתל אביב, הודיע השר לביטחון לאומי כי ביום חמישי הקרוב יארגן תפילת ערבית בכיכר. ומי ייתן הוראות למשטרה שתיאלץ להפריד בין הניצים?
מערכת ice |  9
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון)
בדרך כלל אנו רגילים ששר לביטחון פנים נוטה להרגיע מתיחויות במטרה לחסוך התלהטות, עימותים וכפועל יוצא מכך עבודה נוספת למשטרה עליה הוא מופקד. אך נראה שהשר לביטחון לאומי הנוכחי, איתמר בן גביר, שופך דלק על המדורה שהוצתה בערב יום הכיפורים בכיכר דיזנגוף בתל אביב.
כזכור, כזכור, אנשי ישיבת "ראש יהודי" המארגנת בשנים האחרונות תפילה המונית בערב כיפור בכיכר דיזנגוף, הציבו מחיצה בין נשים וגברים, וזאת בניגוד לפסיקת בית המשפט העליון שאסר הפרדה מגדרית במרחב הציבורי. עשרות מפגינים הגיעו לכיכר והתעמתו עימם במחאה והרוחות התלהטו.

בתגובה, החליט השר בן גביר לארגן ביום חמישי הקרוב תפילה המונית נוספת בכיכר דיזנגוף – מה שעלול להצית מהומות אלימות בהשתתפות אלפי מפגינים משני הניצים, ולקרב מלחמת אחים.
בחשבון הטוויטר שלו פרסם הערב בן גביר: "ביום הכיפורים הזה ראינו שונאים שמנסים לגרש את היהדות מהמרחב הציבורי. ישראל היא מדינה יהודית! ודמוקרטית. בחמישי הקרוב אקיים תפילת ערבית בכיכר, הציבור מוזמן!".
 
גם השר יצחק וסרלאוף ממפלגת עוצמה יהודית הצטרף לאמירה והגיב הערב: "זו כבר מזמן לא הרפורמה. זה הניסיון שלהם, של קומץ קטן אבל מסוכן, לפרק את המדינה היהודית. לרמוס את כל מה שיקר לנו. אנחנו לא נתקפל בפניהם. ביום חמישי הקרוב - מגיעים לתפילת ערבית בכיכר דיזינגוף בתל אביב ולא נותנים לשונאי היהדות להשליט אימה ופחד ברחובות".
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    צריך להגיד את האמת
    שפי 09/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בתפילה ביום כיפור נראו לא מעט מתנחלים חמושים.
    סגור
  • 8.
    הכוונה נכונה אבל הביצוע לא
    אבי 09/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לקיים סתם תפילת ערבית המונית בלב תל אביב זו פרובוקציה וחבל. היה עדיף לארגן הפגנת ענק כנגד מה שקרה שם בכיפור
    סגור
  • 7.
    זה צעד שמתאים לאופוזיציה. אני הייתי מעדיף ששר לבטחון
    עמית 09/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פנים ידאג לשלום הציבור, לא שיקיים תפילות לתקיעת אצבע בעין לאנשים.
    סגור
  • 6.
    הצעה מאתגרת לבן גביר
    גאה להיות יהודייה 09/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תעשו ביום חמישי תפילה משותפת של כל הדתות יהודים נוצרים מוסלמים ודתות אחרות להוכיח לכל הנבלות שזה מה שמטחד אותנו כיהודים ועמדינה יהודית שמקבלת את כל אזרחיה ושכל הנבלות יגיעו לעשות בלאגן כולל החולדה הראשית שגרם לכל ההסתה מה שלא ברור איך הוא עדיין ראש עיר זו כבר תעלומה
    סגור
  • 5.
    האשך לביטחון לאומי. נא להצדיע. מהר!
    קורבן משמרות המהפכה 09/2023/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הסקרים אומרים שמפלגת המחבל המתאבד לא עוברת את אחוז החסימה. שר הפיתות מצטרף לפרובוקציה של יזם הנדל"ן הסרוג האשכנזי מחברון (תושב תל אביב רק 6 שנים) שפירסם ב 2015 פרוייקט לסרוגים אשכנזים בלבד (בלי אברג'יל) וטוען שהבעייה היא היהדות... רק שהוא הולך לפי מנהגי חמאס, ולא לפי מנהגי היהודים. בבני ברק לא היו מקבלים אותם.
    סגור
  • 4.
    לא עם בן גביר, אבל כבר לא בעד המחאה
    ארצי 09/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אחרי היום, גיליתי שראשי המחאה חצו גבול. אני לא איתם יותר. סורי. מה הקשר בין המחאה לבין לנסות לקחת ציצית למתפלל יהודי כיפה סרוגה ביום כיפור בישראל היקרה שלנו??? איך זה קשור. הגזמנו. סורי
    סגור
  • 3.
    מצויין כל הכבוד לבן גביר ..
    ענק 09/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תפילה ענקית ביום חמישי , וביום שישי בבוקר להביא מסתננים לבריכת גורדון , ומתפללים מוסלמים בדרך נמיר, וברמת אביב , וכמובן בכיכר המדינה על הכביש כך יהיה שווין גם ראשי המפלגות מהאופוזיציה מוזמנים כל אחד יקבל סידור ביום חמישי , ובשישי יקבלו שטיח ..
    סגור
  • 2.
    בן גביר, אפס מאופס, לא תהיה שום תפילה בכיכר ביום חמישי
    איציק 09/2023/25
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אני באופן אישי הולך לירוק בפרצוף השמן שלך.
    סגור
  • 1.
    יהודים
    בני 09/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל הכבוד...חופש דת בארצנו
    סגור