בארץ

שופרסל והקרן לידידות מתגייסות לטובת אלפי קשישים ומשפחות נזקקות

לקראת ראש השנה שופרסל חוברת לקרן לידידות בחלוקת כ-40 אלף כרטיסי תו הזהב. הכרטיסים יחולקו למאות אלפי קשישים ומשפחות נזקקות שכוללות משפחות יחידניות, ניצולי שואה ועוד
מערכת ice | 
הקרן לידידות (צילום גיא יחיאלי)
לקראת חגי תשרי וראש השנה בפרט, הקרן לידידות תחלק כ-40,000 כרטיסי תו הזהב של שופרסל וכך תסייע לכ-200,000 קשישים ומשפחות נזקקות.
התווים יועברו למשפחות יחידניות בדיור הציבורי, עמותות וארגונים, ניצולי שואה המתגוררים בדיור ציבורי, משפחות המטופלות במחלקות לשירותים חברתיים ברשויות המקומיות ולמשפחות ילדי המעון הרב תכליתי.
הקרן לידידות, שנוסדה בידי הרב יחיאל אקשטיין ז"ל וחוגגת השנה 40 שנים להיווסדה, היא ארגון הסיוע החברתי-פילנטרופי הגדול בישראל. הקרן פועלת לחיזוק חוסנם החברתי של אזרחי ישראל ויהודים בתפוצות, ולכן חרטה על דגלה סיוע לאוכלוסיות במצוקה, ובשנה האחרונה סייעה למעל שני מיליון איש ואישה בהיבטי עוני ורווחה, עלייה לישראל וקליטה וחיזוק מערך ההגנה של העורף הישראלי בשגרה ובשעת חירום.
כמו כן, הקרן מסייעת במהלך כל השנה בדגש על מועדי החגים באספקת מגוון רחב של מענים וצרכים בסיסיים לאוכלוסיות מוחלשות, ובהן קשישים ניצולי שואה, ילדים ונוער בסיכון, משפחות החיות בעוני, מיעוטים ועוד. כל זה תוך כדי שיתוף פעולה עם מאות רשויות מקומיות, משרדי ממשלה, צה"ל וארגונים מובילים במגזר השלישי.
לדברי יעל אקשטיין, נשיאת הקרן לידידות, מסרה: "לקראת חגי תשרי היה לנו חשוב להיות לצד האוכלוסיות המתכוננות לחג וזקוקות לסיוע. חלוקת תו הזהב, מתקיימת במסגרת מבצע הסיוע שלנו בו נסייע לכרבע מיליון קשישים ומשפחות בישראל ונועדה על מנת לסייע להם להיערך בכבוד, להתנהג כמו כל לקוח אחר, ולעשות קניות מתאימות לצרכיהם לקראת תקופת החגים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה