בארץ

מחאת המילואימניקים נגד נתניהו: אתה לא מנהיג, הסתה היא דרכך"

מחאת המילואימניקים "האחים לנשק" תקפה את ראש הממשלה בנימין נתניהו לאחר שגינה את דבריה של שקמה ברסלר והאשים אותה ב"זילות השואה" ו"הסתה לרצח". מי שמוביל את ישראל לדיקטטורה חשוכה כדאי שלא ידבר על הסתה. נמסר ממחאת כוח קפלן על דבריו של ראש הממשלה
מערכת ice |  1
מחאת אנשי המילואים (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)

מחאת המילואימניקים "אחים לנשק" תקפה את ראש הממשלה בנימין נתניהו על רקע גינויה של מובילת המחאה נגד הממשלה שקמה ברסלר. בהודעה שהוציאו "אחים לנשק" נמסר: "מר נתניהו, אין בך קמצוץ מהמנהיגות והאומץ של שקמה ברסלר שמובילה את המחאה הגדולה בתולדות המדינה אותה אתה רוצה לרסק, ברסלר כמצופה ממנהיגה, התנצלה על הדברים שאמרה. כשהבן שלך כינה את חיילי וקציני צה"ל, חיילי SA שתקת, כי אתה מפחד ממנו. כשמשה מירון שקיבל ממך משכורת, עמד עם שלטי שמאלנים בוגדים שתקת, כי ההסתה היא דרכך".

כזכור במהלך כנס בנהלל ביום שישי האחרון אמרה מובילת המחאה שקמה ברסלר כי "אסור לדבר עם נאצים, יהודים או לא יהודים", לאחר מכן התנצלה על דבריה וכתבה ברשתות החברתיות כי "טעיתי בהתבטאות שלי, השתמשתי במילה שאין לה מקום בשיח הציבורי, מתנצלת על האמירה, טעויות הן חלק מהחיים והמאבק שלנו. מי שלא עושה לא טועה".

מי שההתנצלות לא הספיקה לו היה ראש הממשלה נתניהו שתקף את מובילת המחאה: "מגנה בחריפות את דבריה של מובילת מחאת השמאל שקמה ברסלר שקראה לשרי הממשלה "נאצים". מדובר בזילות השואה בנוסף להסתה פרועה לרצח שרי ממשלה ונבחרי ציבור. הזכות להפגין היא לא הזכות להסית".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תודה עד לב השמיים למחאה
    העולם מתהפך 09/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הביוב שזרם מתחת לאדמה עכשיו זורם ברחובות עם כל הסירחון שלו. הביוב הוא שמתנהל כאן מאבק איתני מאבק מעמדי מאבק כלכלי מאבק על הכוח ומאבק על השליטה המנטלית והפיזית במדינה. עכשיו אנו יודעים את האוייב מיהו מה עשה לנו לאורך כל השנים מה הוא רוצה לעשות מאיתנו והכי חשוב מה אנו צריכים לעשות כדי לטפל במצב ולטפל בהם.
    סגור