בארץ

נתניהו בצרות? המידע הרפואי של רה"מ עלול לדלוף לרשת

קבוצת Ragnar Locker מממשת את האיום וצפויה לשחרר בקרוב כ-402 ג'יגה-בייט של מידע רפואי לרשת. נזכיר כי בבית החולים שעבר מתקפת סייבר אושפזו ח"כים, שרים וגם ראש הממשלה נתניהו
מערכת ice | 
בית חולים (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, unsplash)
קבוצת Ragnar Locker צפויה לשחרר בימים הקרובים קובץ בגודל של כ-402 ג'יגה-בייט שיכיל בתוכו מידע רפואי של אנשים שטופלו במרכז הרפואי מעייני הישועה. נזכיר כי בין המטופלים בבית החולים שממוקם בבני ברק - חברי כנסת ושרים חרדיים וגם ראש הממשלה נתניהו שאושפז בביה"ח בשנת 2015.
קבוצת Ragnar Locker שההאקרים ששותפים בה יושבים ברוסיה, הוקמה בשנת 2019 וכבר הספיקה לפעול רבות ברחבי העולם, בעיקר תשתיות קריטיות של ארצות הברית. עקב המתקפות המרובות של קבוצה זו, ה-FBI הוציא נגדם התרעה.
בישראל היום מפרסמים כי לאחרונה התגלה מידע חדש במערך הסייבר הלאומי לפיו, מתקפת הסייבר יצאה לפועל בהובלת גורמים שונים שמקשורים לטרור לאומי נגד מדינת ישראל. מידע זה עדיין לא אומת במלואו לכן טרם ניתן לקבוע האם מדובר בתקיפת סייבר מסוג שכזה.
ממעייני הישועה נמסר: "בית החולים בשיתוף משרד הבריאות, מערך הסייבר הלאומי וגורמי האכיפה, ממשיכים בחקירת התקיפה. בית החולים שב לעבודה מלאה תוך הקשחת מערכות המחשוב. לאור צו איסור הפרסום הגורף לא ניתן להתייחס בשלב זה לפרטי החקירה או לנושא פרסום המידע.
אנו סומכים על הרשויות וגורמי האכיפה הרלוונטיים שיעשו עבודתם נאמנה. בהתאם להתפתחויות החקירה ובכפוף להוראות צו בית המשפט, בית החולים יפעיל מוקד טלפוני ייעודי לטובת המטופלים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה