בארץ

שרת התחבורה מעודדת דריסה? רגב: "המהפכה מחלחלת לתוך השב”כ"

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים הוקלטה כמעט מאלצת את נהגה לנסוע, למרות שמאבטחי שב"כ חסמו את דרכו והיו נדרסים. בריאיון לערוץ 14 האשימה את השב"כ בחתרנות. השב"כ מצדו הדף את טענותיה: "האירוע היה נמנע אילו הנהג היה פועל לפי ההנחיות ומזדהה"
מערכת ice | 
מירי רגב, רונן בר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, אבשלום ששוני)
כמעט בכל בית בישראל נשמעו ביממה האחרונה צעקותיה של שרת התחבורה (והבטיחות בדרכים) מירי רגב על נהגה האישי: "תיסע!", בעוד שורת מאבטחים חוסמים את רכבו, והוא נאלץ כמעט להתחנן שלא לדרוס אותם.
האירוע החריג התרחש שלשום (שני) מחוץ לבסיס תל השומר, כאשר לפי טענת השב"כ, עוד קודם לכן הנהג של רגב דרס את רגלו של מאבטח, לאחר שלא נשמע להנחיות.

הבוקר דחה ראש השב"כ רונן בר את טענותיה של שרת התחבורה כי אחד המאבטחים דחף אותה, בעקבות תחקיר שערכה היחידה לאבטחת אישים. מהתחקיר עלה כי "האירוע היה נמנע אם הנהג היה פועל על פי הנחיות האבטחה ומזדהה כנדרש... המאבטחים פעלו באופן מקצועי, ממלכתי ומידתי בהתאם לדירקטיבות שסומנו ליחידה, וראש השירות מגבה את המאבטחים בפעולתם".
 
רגב עצמה השתלחה אמש בשירות הביטחון הכללי בריאיון בערוץ 14: "המאבטחים לא רק שלא שמרו עלי - הם גם הכו אותי, תקפו אותי ואת הצוות שלי, תקפו את הנהג. הוא לא עשה שום דבר - אילולא גלנט לא היה שם, היינו מעוכבים. המאבטח אמר לשר הביטחון 'אני מקשיב רק לרמטכ"ל או ראש השב"כ'. תבין מה קורה פה. המהפכה מחלחלת לתוך השב"כ. אחרי שעה שביזו, הכו ותקפו אותנו, היינו מבוהלים. הנהג היה מבוהל. זו מציאות שאי אפשר להגיע אליה. לכן אמרתי לו 'תיסע, בוא נלך מהאירוע הזה'. לא ראיתי את כל האנשים מקדימה".
 
לדברי רגב, ביקשה מראש השב"כ לתחקר את האירוע, אבל היא "בטוחה שהם יטייחו אותו כמו שהם מטייחים כל דבר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה