בארץ

גלית דיסטל פיטרה את מנכ"לית משרדה, פחות מארבעה חודשים לאחר המינוי

אחרי שהגנה בחירוף נפש על מינויה השנוי במחלוקת של ד"ר סמבירא בסוף חודש אפריל, היום השרה הודיעה על פיטוריה בשל "חוסר שביעות רצון מביצועיה המקצועיים"
מערכת ice | 
גלית דיסטל (צילום ויקיפדיה)
ב-30 לאפריל השנה, שרת ההסברה גלית דיסטל-אטבריאן הודיעה על מינויה של ד"ר גלי סמבירא לתפקיד מנכ"לית משרדה. המינוי גרר הרבה ביקורות מצד תומכי הקואליציה, בשל היותה של ד"ר סמבירא לסבית, פמיניסטית ותומכת בפתרון של שתי מדינות לשני עמים, כפי שהיא מגדירה את עצמה.
עם המינוי, דיסטל מסרה: "שמעתי את הטענות. אני מכירה את ד"ר גלי סמבירא 6 שנים ממש טוב. הייתי חלק מהקבוצה של 'שחרית', שטסה למרוקו. ד"ר סמבירא היא באמת אחת הנשים שפעלה ופועלת למען הציבור המזרחי מסורתי בישראל ומכיוון שמשרד ההסברה יעסוק לא מעט באיחוד וקירוב לבבות, אני חושבת שאין מתאימה ממנה לייצג את העולם שאני באה ממנו".
לאחר מכן, השרה המשיכה בקמפיין ההגנה על המינוי ואמרה בריאיון לרדיו 103FM: "היא לא שייכת לשמאל, גלי מורכבת מאוד. היא לא ביביסטית, אך האג'נדה שלה ופעילותה האקדמית ובארגונים אזרחיים הייתה ברורה, לעשות כל מה שהיא יכולה לעשות, לקדם את הקהל המסורתי, מזרחי מהפריפריה. היא מסוג האנשים שנורא קשה להכניס למגירה. היא גילתה לי כמה המסורת שגדלתי עליה היא מפוארת, היא נושאת את הדגל המסורתי על נס. האג'נדה המדינית שלה קרובה מאוד לזו של הליכוד. היא לגמרי בגוש הלאומי".
ובכן, היום (ראשון), כל המילים הללו עפו מהחלון, כאשר כפי שפורסם לראשונה ב-וואלה!, השרה פיטרה את ד"ר סמבירא מתפקידה, אחרי פחות מארבעה חודשים בלבד לאחר המינוי.
מלשכת השרה נמסר: "שרת ההסברה הודיעה הערב למנכ"לית המשרד גלי סמבירא על הדחתה מתפקידה בשל חוסר שביעות רצון מביצועיה המקצועיים. השרה מאחלת לסמבירא הצלחה בהמשך דרכה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה