בארץ

אירוע לא שגרתי: חיילי צה"ל ירו ברעול פנים יהודי בבנימין

במהלך אירוע חריג בבנימין, במסגר נוהל מעצר חשוד חיילי צה"ל ירו בפלגו העליון של יהודי שיידה אבנים על כלי רכב פלשתיניים כתגובה על הפיגוע בחווארה
מערכת ice | 
צה"ל (צילום פלאש 90)
אמש, לאחר פיגוע הירי בחווארה אשר במהלכו נרצחו שני ישראלים על ידי מחבל פלסטיני עלו בקרב מערכת הביטחון חששות רבים בנוגע לקיומן של פעולות נקם. ואכן לצערם, חששותיהם התגשמו והלילה (שבת) דווח כי כוח צה"ל ירה בצעיר יהודי, כבן 20 שיידה אבנים על מכוניות  פלשתיניות.
האירוע התרחש בצומת מעלה לבונה בכביש 60.במסגרתו ביצעו הלוחמים נוהל מעצר חשוד ולאחר מכן ירו לעבר פלג גופו העליון מה שהוביל לפציעתו באורח בינוני. על פי הפרסומים במקום נכחו גם חשודים נוספים אך כאמור במזל רק אחד מהם נפגע מהירי של כוחותינו.
דובר צה"ל הגיב לאירוע ופרסם כי: "היום לפנות בוקר (בסביבות השעה 03:00) כוח צה"ל הוקפץ לנקודה שבה היו מספר חשודים רעולי פנים, במרחב מעלה לבונה צפון שבחטיבת בנימין. הכוח ביצע נוהל מעצר חשוד, במסגרתו נפצע אחד החשודים. לאחר מכן התברר כי החשודים הינם אזרחים ישראליים שהיו רעולי פנים. הפצוע פונה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית חולים. האירוע מתוחקר ופרטיו נמצאים בבדיקה".
כזכור האירוע הנ"ל מתרחש לאחר הפיגוע הרצחני שבו נרצחו שני תושבי אשדוד, סיילאס-שי ניגרקר (60) ובנו אביעד ניר (28), נרצחו אתמול בשעות הצהריים בפיגוע ירי בחווארה. השניים שהו במכון לשטיפת מכוניות בכפר הפלשתיני כשנורו.
על פי הערכות, המחבל קיבל מידע שיש ישראלים במקום, הגיע רגלית אל מכון השטיפה ואימת את זהותם של הנרצחים בטרם התחיל לירות. לאחר הירי הוא נמלט רגלית אל סמטאות ולבסוף על פי החשד ברח לעיר שכם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה