בארץ

השפים בתל אביב בלחץ: נציגי מישלן מסתובבים במסעדות בעיר

מבקרי מדריך המסעדות הצרפתי החלו לאחרונה להתפרסם באנונימיות בתל אביב ובקרוב יפורסמו אילו מסעדות ישראליות יזכו לראשונה לתואר הנחשק ויקבלו כוכב מישלן
מערכת ice |  1
מסעדה-אילוסטרציה (צילום unsplash)
לאחר שנחתם הסכם בין חברת מישלן לבין משרד התיירות, פורסם כי כבר השבוע החלו נציגי המדריך המבוקש אשר זכה לכינוי "התנ"ך של האוכל" להסתובב במסעדות ברחבי העיר. ההסכם בין שני הצדדים נחתם בחודש בפברואר האחרון ונציגי האחרון החלו להסתובב בעיר. אין לדעת באילו מסעדות כבר ביקרו ובאילו לא. אבל ניתן לשער שהמבקרים יבדקו מבחר מסעדות בארץ. בין השפים שנמצאים על הכוונת של מבקרי המגזין הם אסף גרניט ויובל בן נריה.
מדריך מישלן החלו פעילותו בשנות ה-90 על ידי חברת הצמיגים מישלן. תחילה נעשה המהלך על מנת להעלות את מכירות הצמיגים של החברה אך אטאט צבר המגזין תנופה ולמרות הטענה על כך שהוא לא רלוונטי בקרב הקהל הצעיר, מישלן עדיין מחזיק במעמד נחשב בקרב הסצנה הקולינארית העולמית ואף זכה לכינוי "התנ"ך של האוכל". 
אומנם, המגזין מגיע לישראל לראשונה עכשיו. אבל, לאורך השנים מספר שפים ישראליים זכו לכבדו וקיבלו כוכבי מישלן על מסעדותיהם מעבר לים כמו השפים: מושיק רוט, אסף גרניט אייל שני, גל בן משה ועוד רבים וטובים. פרסום הדירוג של המגזין יתקיים בחודשים אפריל-מרץ בשנה הבאה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    המדריך החל לצאת ב1900 ולא בשנות ה90 (ל"ת)
    דו 08/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור