בארץ

שגרירות חמישית בירושלים: זו המדינה שתחזיר את השגרירות לישראל

שר החוץ אלי כהן נפגש עם נשיא פרגוואי  סנטיאגו פנייה, שעות ספורות לאחר כניסתו לתפקיד, והם סיכמו שהמדינה הדרום אמריקאית תפתח שגרירות בירושלים עוד השנה, כאשר ישראל תפתח מחדש את השגרירות באסונסיון בירת פרגוואי
מערכת ice |  1
אלי כהן ונשיא פרגוואי (צילום משרד החוץ)
שגרירות חמישית בירושלים. נשיא פרגוואי יחנוך עוד השנה את שגרירות ארצו בירושלים. שר החוץ אלי כהן נפגש אתמול (שלישי) עם הנשיא סנטיאגו פנייה, שעות ספורות לאחר כניסתו לתפקיד, בו נערך טקס ההשבעה החגיגי. ישראל תפתח מחדש את השגרירות באסונסיון בירת פרגוואי.
השר כהן ונשיא פרגוואי החליטו כי פרגוואי תעביר עוד השנה את שגרירותה לירושלים בירת ישראל, וכי ישראל תחזור ותפתח שגרירית באסונסיון בירת פרגוואי. שר החוץ כהן הזמין את הנשיא פנייה להגיע לישראל לחנוכת השגרירות בירושלים, ונענה כי בכוונת הנשיא להגיע עוד השנה לארץ לפתיחת השגרירות בירושלים.
שר החוץ אלי כהן, מסר: "אנחנו ממשיכים לחזק את  מעמדה הבינ״ל של ירושלים כבירת הנצח של מדינת ישראל. הזמנתי את נשיא פרגוואי, סנטיאגו פנייה, להגיע עוד השנה לביקור נשיאותי בישראל, ולחנוך את שגרירות פרגוואי בירושלים, בירת ישראל". 
עוד הוסיף כי "פתיחת שגרירות פרגוואי בירושלים, ושגרירות ישראל באסונסיון יחזקו את מעמדה האזורי והבינ״ל של ישראל ואת הקשרים החשובים בין המדינות. נמשיך ונחזק את הקשר ההיסטורי החשוב עם מדינות אמריקה הלטינית, שעמדו לצד מדינת ישראל והעם היהודי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    את מי זה מעניין כש......
    גד 08/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כהן את מי זה מעניין כשאתם פועלים למהפכה משטרית? זה לא סדר העדיפויות של הרוב המוחלט של העם. העם רוצה שקט ויציבות. עוד משהו תסביר מדוע אתה שותק כשר חוץ כאשר הנאשם מקיסריה שולח את דרמר לארה"ב במקומך? יש תשובה והיא שאתה חושש לומר משהו אחרת תפוטר.
    סגור