בארץ

השרה סילמן התבקשה להגיע לבית שמש: זו הסיבה לכך

במהלך הביקור, השרה ערכה סיור במכון לטיהור שפכים "שמשון"' אשר פועל במשותף בין עיריית בית שמש למועצה מקומית מטה יהודה. כמו כן, סילמן הגיעה אל מרכז המבקרים החדש, שמטרתו להנגיש לציבור הרחב את החשיבות בטיהור שפכים ושמירה על איכות הסביבה באזור
מערכת ice |  1
עידית סילמן בבית שמש (צילום גיל דוד)
עידית סילמן, השרה להגנת הסביבה, הגיעה אתמול (ב') לביקור בעיר בית שמש וזאת לאור בקשת ראשי סיעת הליכוד בעיר. במהלך הביקור, השרה ערכה סיור במכון לטיהור שפכים "שמשון"' אשר פועל במשותף בין עיריית בית שמש למועצה מקומית מטה יהודה. כמו כן, סילמן הגיעה אל מרכז המבקרים החדש, שמטרתו להנגיש לציבור הרחב את החשיבות בטיהור שפכים ושמירה על איכות הסביבה באזור.
אל השרה התלוו יו"ר סיעת הליכוד בעיר בית שמש, שלום אדרי, סגן ומ"מ ראש העיר משה שטרית וחבר מועצת העיר מטעם הליכוד צבי ווליצקי, אשר פעל להקמת מרכז המבקרים ומחזיק בין השאר את תיק איכות הסביבה והתיירות העירוני. בנוסף אליהם הצטרפה לסיור סגנית ראש העיר רינה הולנדר מטעם הבית היהודי. 
שלום אדרי, חבר מועצת העיר ויו"ר סיעת הליכוד בעיר אמר: "סיעת הליכוד בבית שמש מובילה מזה שנים רבות את כלל העשייה בעיר בדגש על פיתוח התיירות, התרבות ואיכות הסביבה ואנו שמחים שגם השרה סילמן ראתה את פעילות ברוכה זו. סיעת הליכוד בבית שמש תמשיך להיות בית של כלל הקהלים בעיר ותמשיך לדאוג לאיכות חיים אמיתית לכלל המגזרים והעדות, לא בדיבורים אלא במעשים. סיעת הליכוד בבית שמש תמשיך בראש ובראשונה לראות את התושבים ולדאוג להם".
משה שטרית, סגן וממלא מקום ראש העיר בית שמש אמר: "אנו שמחים לארח את השרה עידית סילמן בבית שמש ומודים לה על נכונותה להמשיך ולקדם את תחום הסביבה בעיר יחד איתנו.  אנו נמשיך לרתום את השרה סילמן ויתר שרי הממשלה לטובת עתידה של בית שמש, התפתחותה והתקדמותה. בכוונתנו לפעול מול ממשלת ישראל לקידומם של פעילויות חשובות לטובת תושבי בית שמש כולם. המהפכה שאנחנו מביאים לבית שמש רק בתחילתה".
צבי ווילצקי, חבר מועצת העיר מטעם סיעת הליכוד ומחזיק תיק איכות הסביבה והתיירות בבית שמש אמר: "אנו מברכים את השרה סילמן על הגעתה לעיר. מרכז המבקרים הוא מהפכה של ממש בתחום החינוך לקיימות ושמירה על איכות חיי התושב בעיר בית שמש ובכל האזור. אנו גאים להוביל זאת. אנו נמשיך בע"ה להמשיך ולראות את התושבים, לשמור על איכות חייהם ולפעול למענם. כמו כן, אנו מודים לשרה על הצעותיה לקדם את הנושאים הקשורים לאיכות הסביבה בעיר והטיפול בפסולת".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    היא
    זיווה כהן 08/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבוד השרה מומחית לענייני שפכים וזבל
    סגור