בארץ

בקרת נזקים: סימון ה"רמזור" החדש לטייסים בחיל האוויר

הסימון החדש בחיל האוויר מבקש להבחין בין הטייסים המתנדבים בחיל שלא ממשיכים לטוס, אלה שמתנדנדים ואלה שהודיעו כי ימשיכו 
מערכת ice |  1
מטוס קרב בריטי מדגם F-35B (צילום Harland Quarrington / Defence Imagery)
בחיל האוויר כמו בחיל האוויר, מנסים לעשות בקרת נזקים לגבי מצבת כוח האדם של צוותי האוויר במילואים. הוראה חדשה שירדה למפקדי הטייסות מורה לסמן כל מתנדב בצוות אוויר בצבע. אדום - מתנדבים שלא מגיעים. צהוב - מתנדבים שמתנדנדים. ירוק - מתנדבים שנשארים לטוס.
בחיל האוויר עושים את המהלך הזה לצד השיח הפרטני שמוקדש לכל איש צוות אוויר עם מפקד הטייסת שלו. בנוסף, כפי שפרסמנו, בבית הספר לטיסה שוקדים על שינוי בשיטת ההכשרה של הטייסים.
על פי פיילוט שהתחיל להתקדם והואץ בעקבות נזקי המהפכה המשפטית, פרחי טיס מצטיינים שנמצאים באמצע ההכשרה יאותרו ומשך ההכשרה שלהם כטייסי קרב שיכולים לטוס על מטוסים מתקדמים יקוצר. המטרה במהלך זה היא לפצות על המחסור הגדול שנוכח בטייסות.
באחד ממכתבי הטייסים בהם הודיעו על הפסקת התנדבות לשירות מילואים 161 טייסים נכתב: "אנחנו קבוצה של אנשי מילואים הנמצאים בחוד החנית של החשיבה, התכנון והשליטה של מבצעי חיל האוויר ברגיעה ובלחימה מזה עשרות שנים. אנחנו משרתים במטה חיל האוויר ומחוצה לו, בינינו אנשי צוות אוויר, בקרים, מפעילי כטמ"מים, קציני מודיעין וממלאי תפקידים נוספים.
בסוף מרץ 2023 עבר בכנסת בקריאה ראשונה החוק 'לשינוי הרכב הוועדה למינוי שופטים'. ביום שלישי, 11 ביולי 2023, עבר בכנסת בקריאה ראשונה החוק 'לביטול עילת הסבירות'. אישורו הסופי של מי מחוקים אלה והכנסתו לספר החוקים של מדינת ישראל, הוא תהליך פורמלי וקצר, אבל כזה שישנה באופן דרמטי את מהותה ואת פניה של המדינה, והוא יהפוך אותה מדמוקרטיה, לדיקטטורה."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אולי גם תקעקעו להם מספר (או רמזור) על היד??? (ל"ת)
    הרבי נותן בהם סימנים 08/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור