בארץ

אבו מאזן פיטר שמונה ראשי מחוזות ביהודה ושומרון

מחמוד עבאס הודיע לשמונה ראשי מחוזות ביהודה ושומרון כי לא ימשיכו בתפקידם. חלק מראשי המחוזות שמעו על הפיטורים בתקשורת הפלסטינית: "אף אחד לא דיבר איתנו על ההחלטה, שמענו על זה מהתקשורת"
מערכת ice | 
אבו מאזן (צילום פלאש 90)
טלטלה ברשות הפלסטינית: יושב ראש הרשות אבו מאזן הורה על פיטורים של לא פחות משמונה ראשי מחוזות: שכם, קלקיליה, טולכרם, בית לחם, חברון, טובאס ויריחו. אבו מאזן בנוסף פיטר מושלים ברצועת עזה אך מדובר בתפקיד סמלי בלבד.
בהודעה ששחררה סוכנות הידיעות הפלסטינית הרשמית "ופא" נכתב: "אבו מאזן הוציא צו נשיאותי - ש'מוציא לגמלאות' כמה מושלים של המחוזות - שכם, קלקיליה, טולכרם, בית לחם, חברון, טובאס ויריחו".
אבו מאזן צפוי להורות על הקמת ועדה מיוחדת שתבחן מועמדים מובילים לתפקידים החסרים. ג'יהאד אבו אל-עסל, מושל יריחו (שפוטר) סיפר לתקשורת הפלסטינית כי הופתע מהפיטורים, וכי שמע על כך רק מאמצעי התקשורת: "אף אחד לא דיבר איתנו על ההחלטה ולא הודיעו לנו על כך מראש, שמענו על זה מהתקשורת והופתענו".
אבו מאזן נמצא כעת במסע לשיקום תדמיתו ביהודה ושומרון לאחר שזו נפגעה קשות בשנים האחרונות. הנציגות של ארגונים פלסטיניים רדיקליים כמו חמאס וג'יהאד איסלאמי זינקה במיוחד באזורים בהם הרשות נמנעה מלהיכנס כמו מחנה הפליטים ג'נין והעיר ג'נין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה