בארץ

אסון בפתח תקווה: מיכלי חומצות בריכוז גבוה נפתחו בכביש

שישה מיכלי חומצת מלח בריכוז גבוה נפלו על כביש ראשי בפתח תקווה וחלקם נופצו. צוותים המיומנים בטיפול בחומרים מסוכנים של כבאות והצלה הוקפצו לזירה וסגרו את הכביש
מערכת ice | 
פתח תקווה (צילום טוויטר: כבאות והצלה לישראל)
אירוע חריג התרחש היום (חמישי) בפתח תקווה כאשר שישה מכלים של חומצות מלח בריכוז גבוה, נפלו על כביש 40, סמוך לכניסה לעיר. אזרחים מודאגים התקשרו לכבאות והצלה שהקפיצו צוותים מיחידת חומ"ס (חומרים מסוכנים).
חלק מששת המיכלים שנפלו על הכביש נפערו, חשיפה לחומצת מלח בריכוז גבוה כמו זה שנשפך על הכביש עלולה לגרום לכוויות חמורות בגוף ולנזק חמור מאוד בריאות שיכול להיגמר בסופו של דבר במוות מחנק.
זהו לא האסון היחידי שמעורבים בו חומרים מסוכנים שהתרחש בערי ישראל בתקופה האחרונה. לפני כשבועיים פיצוץ שני התרחש באזור מפעל תע"ש הישן בהרצליה, בעקבות הפיצוץ ראש עיריית הרצליה משה פדלון קיים מסיבת עיתונאים במקום הפיצוץ ואמר: "פנינו עשרות פעמים לכל הגורמים הרלוונטיים במדינה שיטפלו בנושא, ועד הפיצוץ הקודם, שארע בחודש שעבר - לא קיבלנו תשובות מאף גורם.
מה עוד צריך לקרות כדי שהמדינה תתעורר? לפני כשנתיים בית המשפט קיבל את העתירה שהגשנו לפיה יש לאסור בנייה באזור. היום אנחנו יכולים לומר בוודאות שבזכות המאבק שלנו ובזכות החלטת בית המשפט, מנענו אסון גדול."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה