בארץ

קריית אונו בעימות מול נת"ע: "נפלו על ראש העיר הלא נכון!"

החברה סימנה נת"צ חדש בעיר, לטענת ראש העיר ישראל גל, הדבר בוצע בלי תיאום מול העירייה ויגרום לפקקי ענק. השפה שבה בחר ראש העיר לפנות לחברה באופן פומבי באמצעות פייסבוק מצביעה בעיקר על דבר אחד - הבחירות לרשויות המקומיות מתקרבות
מערכת ice | 
נתיב תחבורה ציבורית (צילום דוברות נתיבי איילון ; לביא תצלומי אוויר)
הבחירות לרשויות המקומיות יתקיימו בעוד פחות מחודשיים (31.10) וככל שהמועד מתקרב - המועמדים עושים כל מאמץ במטרה למשוך את הקולות. כך גם ראש העיר קריית אונו, ישראל גל, אשר פתח בעימות חריג מול חברת נתיבי תחבורה עירוניים (נת"ע), במטרה לרצות את קהל המצביעים.
הסיפור הוא די פשוט. ביום חמישי האחרון, נת"ע סימנה נת"צ חדש בחלק מהכביש המוביל מצומת בן-גוריון לכיוון צפון. לטענת גל, הדבר בוצע בלי תיאום מול העירייה, אבל חשוב מכך - ראש העיר כבר נמצא תחת ביקורת קשה מצד התושבים, עקב פתיחת הנת"צ המרכזי ברחוב לוי אשכול בחודש אפריל, מה שהגביר את עומס התנועה באזור.
רק אותו הלחץ שמופעל על גל והבחירות המתקרבות, יכולים להסביר את הדברים החריפים שהוא כתב בחשבון הפייסבוק שלו כנגד נת"ע: "היי נת"ע, נפלתם על ראש העיר הלא נכון. נדהמתי לגלות, כי ביום חמישי בשעות הלילה, נת"ע צבעו חלק מהכביש המוביל מצומת בן-גוריון לכיוון צפון בצבעי נת"צ, ללא תיאום איתי, ללא רשות ממני וללא כל סמכות שבדין. זה לא שאלה של אגו, זה עניין עקרוני. ראשית של סמכות ובעיקר, יצירת פקק מטורף שאינו מקדם דבר".
הוא המשיך: "לכן, הלילה, צוות מטעם עיריית קריית אונו צבע את הנת"צ הפורע בשחור והשיב את המצב לקדמותו. מכתב מטעם העירייה יצא להנהלת נת"ע והתרה בפניהם בל יעזו שוב לפעול על דעת עצמם. עד כאן! נדמה לי שעכשיו הם יבינו שהם נפלו על ראש העיר הלא נכון!".
הדברים הללו, ככל הנראה בעיקר בגלל השפה שבה בחר להשתמש גל והאופן הפומבי, הדהימו את נת"ע ובתגובה ל"דה מרקר" הם מסרו: "יחסי העבודה בין נת"ע לעיריית קריית אונו מצוינים, לכן הופתעו בנת"ע מהתנהלותה של העירייה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה