בארץ

זאב אלקין מתפוצץ על סמוטריץ': "ריבונות לא בונים בגזענות"

איש המחנה הממלכתי יוצא נגד החלטת שר האוצר להקפיא מיליארדי שקלים שיועדו לחברה ערבית במזרח ירושלים ומכנה אותה: "גזענות"

דוד זולדן |  1
זאב אלקין (צילום פלאש 90/ גילי יערי, יונתן זינדל)
יו״ר סיעת המחנה הממלכתי, ח״כ זאב אלקין מאשים את שר האוצר סמוטריץ' בגזענות אח ואומר כי: "סמוטריץ׳ דוחף את הצעירים הערבים ממזרח ירושלים חזרה לאוניברסיטאות פלסטיניות. ‏ואז הוא ישב בקבינט ויגלגל עיניים למה הטרור שוב מרים את ראשו בירושלים, ולמה צעירים במזרח ירושלים משתתפים בהפרות סדר. ‏ריבונות במזרח ירושלים לא בונים בגזענות. סמוטריץ׳⁩ נגד ירושלים מאוחדת".

גם הכתב הפוליטי של התאגיד סולימאן מסוודה יצא נגד החלטת שר האוצר בצלאל סמוטריץ' להקפיא מיליארדי שקלים שיועדו לחברה ערבית במזרח ירושלים ואומר בהתבטאות חריגה כי: "סמוטריץ' הקפיא במשך חודשיים כ-2.5 מיליארד שקלים שיועדו למזרח העיר ירושלים. על פי דיווח ב'כאן חדשות', הסיבה להקפאה, התנגדות חריפה של סמוטריץ' להעברת כספים למכינה באוניברסיטה העברית לשילוב ערבים לאחר שטען כי שילוב של ערבים באוניברסיטאות מעודד לאומנות והקצנה בתוך האוניברסיטאות ולכן הוא מתנגד נחרצות שהכסף של משרד האוצר יגיע למטרה הזאת".
מסוודה כתב: "החלטה נוראית. פשוט נוראית. בתור מי שלמד גם באוניברסיטה פלסטינית וגם עשה מכינה במכללה ישראלית, אני יכול להעיד ממקור ראשון שהתוכניות האלו דווקא מעודדות שילוב בחברה ובתעסוקה, ומפחיתות הקצנה. לא מבין איך אנשי המקצוע במשרד האוצר והחינוך שותקים על הדבר הזה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אלקין הפכפך
    סימה 08/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמיד זגזגת בכנסת. קפצת ממפלגה למפלגה.
    סגור