בארץ

פעילת ה-BDS ביקרה בישראל – והסיתה בעד הטרור

נרדין קיסוואני האמריקנית הידועה בהסתה נגד ישראל, הגיעה ארצה והעלתה פוסטים מסיתים מביקוריה בשטחי ישראל והרשות. לפי החלטת רשות האוכלוסין, היא תיאלץ להסדיר מראש את ביקוריה הבאים בארץ
מערכת ice | 
הנפת דגל פלסטין באוניברסיטה (צילום מסך כאן 11)
פעילת BDS הידועה כתומכת בטרור נגד ישראל, נכנסה לארץ וטיילה בחופשיות בישראל תוך שהיא ממשיכה להסית. הרשויות החליטו להגביל את כניסתה הבאה, כך חשף היום N12.
הפעילה נרדין קיסוואני, מנהיגת ארגון Within Our Lifetime האנטי-ציוני, הגיעה ארצה לפני כשבוע, ביקרה והצטלמה בין השאר בהר הבית ובחיפה, והעלתה פוסט בו כתבה: "בפלסטין ההיסטורית כדי להראות לאחיותיי את האדמה שנגנבה מאיתנו. החלקים הפוריים ביותר בפלסטין נלקחו תחילה. חשוב לדעת על מה אנחנו נלחמים".

בהמשך ביקרה הפעילה גם בשכם שם נפגשה עם אביו של מחבל מ"גוב האריות" שחוסל, ופרסמה תמונות המהללות את ארגון הטרור. בביקורה במחנה הפליטים ג'נין פרסמה: "עדיין ניתן לראות את ההרס שהצבא הציוני גרם", והוסיפה תמונת קיר עליו מוצגים המחבלים שנהרגו במבצע האחרון.
בעקבות פניית N12, רשות האוכלוסין וההגירה החליטה למסור לקיסוואני ביציאתה מהארץ, מכתב שיחייב אותה שבכניסתה הבאה לישראל להסדיר זאת מראש מול הקונסוליה". המדינה תהיה רשאית גם לא לאשר את כניסתה לארץ במידה ותמשיך להסית נגד ישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה