בארץ

עיריית הרצליה החלה בפרויקט חשוב למען ההייטק בעיר

עיריית הרצליה מודיעה היום כי מִנהלת אזור התעסוקה בעירייה החלה בפרויקט לעידוד גיוון תעסוקתי בקרב חברות היי־טק שיושבות באזור התעסוקה. הפרויקט נולד לאחר שמספר חברות היי־טק פנו למנהלת בבקשה שתעזור להם לגייס עובדים מהמגזר הערב
מערכת ice |  1
הרצליה פיתוח (צילום דוברות עיריית הרצליה)
עיריית הרצליה מודיעה היום (רביעי) כי מִנהלת אזור התעסוקה בעירייה החלה בפרויקט לעידוד גיוון תעסוקתי בקרב חברות היי־טק שיושבות באזור התעסוקה. הפרויקט נולד לאחר שמספר חברות היי־טק פנו למנהלת בבקשה שתעזור להם לגייס עובדים מהמגזר הערבי, מתוך הבנה שישנה אוכלוסייה גדולה ואיכותית שהם מתקשים להגיע אליה.
לצורך מתן מענה על סוגיה, המנהלת יצרה קשר עם ארגונים ועיריות בסביבה, בהן כפר קאסם, כדי שתוכל לאתר את האנשים הפוטנציאלים ולקדמם לתעסוקה איכותית בחברות המעוניינות. העירייה מתכננת להרחיב את פרויקט הגיוון התעסוקתי גם לאוכלוסיות נוספות שמתקשות למצוא עבודה, בהן המגזר החרדי ואנשים עם מוגבלויות.
מנכ"ל העירייה, עו"ד אהוד לזר, בירך על היוזמה ואמר: "בחברה הישראלית ישנם אזרחים רבים, מוכשרים ואיכותיים, שלצערנו קשה להגיע אליהם מכורח הנסיבות. אזור התעסוקה של הרצליה מכיל עשרות חברות ישראליות ובינלאומיות גדולות וזה אך ראוי שהם ישלבו את כל סוגי האוכלוסיות. כשם שאנו בעירייה מעסיקים את מגוון האוכלוסיות – באחוזים הגבוהים ממה שנדרש בחוק – כך אנו מאמינים שנוכל לעודד את שכנינו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דוקא מכפר קאסם ?
    יוסי 08/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי שכחתם מי עשה את הפיגוע בחוף הים של תל-אביב ורצח תייר איטלקי והוא לא היחיד שם
    סגור