בארץ

השר מהליכוד בהצהרה דרמטית: "כמו בימים שלפני חורבן הבית השני"

בפוסט בפייסבוק שר החקלאות, אבי דיכטר, כינה את אלו שקראו לקדם גרסה נוקשה יותר של הרפורמה או לקחת את המחאה לכיוון אלים "בריונים השורפים את אסמי המזון"
מערכת ice |  6
מחאות נגד הרפורמה המשפטית מול משכן הכנסת (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
שר החקלאות אבי דיכטר יצא היום (שישי) בהצהרה חריפה במיוחד נגד כל הצדדים בסכסוך סביב הרפורמה המשפטית. בפוסט בפייסבוק כינה את אלו שקראו גרסה נוקשה יותר של הרפורמה או לקחת את המחאה לכיוון אלים "בריונים השורפים את אסמי המזון", וכתב: "צריך לרסן אותם בכל דרך". 
"בניגוד לקולות כאלה ואחרים, אני לא מתעלם מהשבר הקשה שעובר עלינו", אמר ראש השב"כ לשעבר. "הריב חוצה בינינו, המחלוקת משסעת. כל צד מאשים את הצד השני, בדיוק כמו אז, בימים שלפני חורבן הבית השני".
הוא המשיך: "ברור לחלוטין ש'הבריונים' השורפים את אסמי המזון, ושאותם צריך לרסן בכל דרך - עובדים ופועלים עם כללים משלהם ולא לטובת העם והמדינה. בדיוק כמו ביום הכיפורים של שנת 1973, 'בריונים' של קונספציה, סיכנו מאוד את המדינה מבחינה ביטחונית וצבאית. כך היום, ישנם 'בריונים' המסכנים את המדינה בגרירה לחקיקה קיצונית, או בסחיפה למחאה קיצונית ואלימה". 
דיכטר תיאר כי הוא רואה לנגד עיניו אתגר שביכולת החברה להתמודד עימו ולנצח: "השפויים משני הצדדים, שהם הרוב המוחץ, נגד ה'בריונים' מכל צד, שהם מיעוט הרוצה לפוצץ".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    בהצלחה לקואליציה בכל התחומים כולל רפורמה
    רק ביבי לוין רוטמן 07/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חייב להמשיך בכל הכוח בחקיקה בכנסת שתאזן את המצב במדינה לטובת מחנה הימין
    סגור
  • 5.
    דיכטר יצאת אידיוט . הפוסטים שלך מיותרים (ל"ת)
    הרב הגאון 07/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    אנחנו או אתה היינו בשב"כ?
    רויטל 07/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי מתעורר? אולי אם כבר אז היינו בשב"כ במקומך לא היינו מגיעים עד הלום! אתה שראית תהליכים קורים, ראית במו עינך כבר אז את שיגורנו ובא לנו מה חשבת? שנשתוק? שנעצום עיניים? מה עבר לך בראש איש חד שכמותך תתבייש אתה נותן לנו להישרף בידיעה גמורה מי השורפים אתה מכיר אותם משנים עברו ואייי מה להגיד?? לעולם לא תנוקה מהביזיון הזה אנחנו נילחם בכם כמו שמעולם לא ראית מאבק אזרחי נישן עם נעליים ונהייה איפה שצריך כל יום כל שעה כי בן גביר רוטמן סמוטריץ קרעי וכל החברים החדשים שלך פחות מפחידים אותנו הם לא ידעו מלחמה הם לא הקריבו כלום ושום דבר אבל אתה? קיש? גלנט? ברקת? כץ? אימאלה!! לכו הביתה פשוט לכו!!!!! לעולם יזכור לכם מגש הכסף החי של מדינת ישראל את הימים השחורים והחשוכים שהבאתם עלינו אותנו לא חולבים יותר לא מנצלים לא רומסים לא עולים עלינו עם די 9 לא מכוונים אלינו מכתזיות בכינון ישיר ומעיפים אותנו עם סילוני מים מטרסה אנחנו לא נשכח ולא נסלח לעולם נחטפתם ולא נקיים בכם מצוות פדיון שבויים שבת מנוחה ושלום לכו לעשות חשבון נפש בושה, בושה, בושה ואגב אנחנו לא חוזרים הביתה עד שננצח לא לא ירתיעו לא שרב ולא סופה,
    סגור
  • 3.
    ממשיכים להתנהג אלינו כמו למפגרים
    יריב 07/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פתאום הוא תוקף הגיבור הגדול, מצביע בעד ומנסה לעבוד עלינו בעיניים, איזו בושה.
    סגור
  • 2.
    בבחירות יצא 64 חכים לימין
    דובי 07/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דיכטר בשביל מה להצביע אם שומעים שרימו אותו אני הצבעתי לימין ואין מחילה אם לא מקיימים את מה שאמרו לפני הבחירות פשוט צריך לקיים מה שאמרו היה לנו כבר את בנט הנוכל
    סגור
  • 1.
    דיכטר, אתה האכזבה הכואבת
    דוד 07/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האם אתה מתכוון גם אליך כאחד ששייך לקבוצת "הבריונים ושורפי האסמים"???? עכשו התעוררת?
    סגור