בארץ

דיפלומטים מזהירים: התדמית של ישראל בעולם נפגעה

באחת ממספר הודעות שהועברו למשרד החוץ נאמר: "הימים האחרונים היו גרועים מאד לדימוי של המותג שנקרא 'ישראל', הרושם שמתקבל: ישראל מדינה בכאוס, והדמוקרטיה בה בסכנה"
מערכת ice |  1
מכתז"ית בהפגנה נגד הרפורמה המשפטית (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
על רקע העברת החוק לצמצום עילת הסבירות, ההחרפה במחאות נגד הרפורמה המשפטית והתבטאויות שרים וחברי כנסת מהקואליציה לגבי המפגינים, דיפלומטים ישראלים הזהירו כי התדמית הבינלאומית של ישראל בעולם ספגה מכה קשה בימים האחרונים, כך דווח אתמול (חמישי) בחדשות 13. 
על פי הדיווח, באחת ממספר הודעות שהועברו למשרד החוץ נאמר: "הימים האחרונים היו גרועים מאד לדימוי של המותג שנקרא 'ישראל'. בין אם מדובר בצרכן חדשות מינימלי או צרכן כבד שקורא טורי פרשנות, הרושם שמתקבל זהה: ישראל מדינה בכאוס, והדמוקרטיה בה בסכנה".

"בחדר התדרוכים עדיין יש משנה זהירות כאשר הטענה היא שאין שינוי ביחסים האסטרטגיים. עם זאת נשמעות גם קריאות מהעולם בעניין היחס למפגינים, אלו קריאות השמורות למשטרים לא דמוקרטיים", נאמר במסר נוסף.
מוקדם יותר בחמישי, חברת דירוג האשראי S&P הזהירה מפני פגיעה בכלכלה הישראלית כבר השנה בשל החקיקה המשפטית. בחברת דירוג האשראי הזהירו כי הפגיעה קוראת כבר עכשיו, קרי בשנת 2023. בחברה העריכו שהכלכלה הישראלית תהיה תנודתית בתקופה הקרובה כשהם מציינים כי חוסר היציבות המקומית פוגעת בכלכלה. ב-S&P אמרו שיבדקו שוב את דירוג האשראי של ישראל בחודש נובמבר הקרוב.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הלכו לבחירות ותוצאה 64 חכים לימין
    דוד 07/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם נכנעים לכל אחד אז מיותר ללכת להצביע
    סגור