בארץ

מנהיג במחאת ההייטק נגד המסעדות: "הנגיעה בתשעה באב צורמת"

משה רדמן, פעיל מוביל במחאת ההייטק, יצא נגד ההחלטה להשאיר את המסעדות פתוחות; "אנחנו מאמינים במחאה שכל אחד יכול לעשות מה שהוא רוצה, אבל באופן אישי הנגיעה בתשעה באב צורמת", אמר לאריה אלדד ואיתן כבל בתוכניתם ב-103FM
מערכת ice | 
טיפ (צילום vecteezy)
לאחר ששורה של מסעדנים, בעיקר בתל אביב, הכריזו היום (רביעי) יפתחו את המסעדות שלהם למרות תשעה באב - כמחאה נגד הממשלה, קול ביקורת מאוד מפתיע צץ כאשר משה רדמן, פעיל מוביל במחאת ההייטק, יצא נגד ההחלטה להשאיר את המסעדות פתוחות. "אנחנו מאמינים במחאה שכל אחד יכול לעשות מה שהוא רוצה", אמר בשיחה עם אריה אלדד ואיתן כבל בתוכניתם ב-103FM. "אבל באופן אישי הנגיעה בתשעה באב צורמת".
"מה שמצטייר מפה זה שעושים בכוונה לדתיים. כאילו אומרים 'הנה, אתם עשיתם חוק דיקטטורי, ואנחנו נראה לכם מה זה, ונפגע בכבודו של המועד הזה תשעה באב'. זה מעצבן, התפיסה שזה חג של דתיים היא תפיסה שגויה. לי זה מרגיש לירות לכיוון הלא נכון, ולייצר הרבה יותר נזק מתועלת.
"השנה אני מסתובב ויש תחושה של חורבן הבית. אני מבין שזה בא מתסכול, אבל הדרך להחזיר את הדמוקרטיה לא קשורה לפירוק את היהדות – זה לא יחזיר לנו את הדמוקרטיה – אנחנו נצא מופסדים מכאן ומכאן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה