בארץ

מיצג מחריד: בובת מפגין "אנרכיסט" תלויה על גשר בכביש. צפו

אלמונים תלו הבוקר בובה עטופה בדגל ישראל עם הכיתוב "אנרכיסט", מעל גשר באחד הכבישים המהירים במרכז הארץ
מערכת ice |  2
בובת המפגין התלוי (צילום צילום מסך מטוויטר)
המאבק בעד ונגד המהפכה המשפטית שקורע את העם מגיע לפסים נמוכים: הבוקר תלו אלמונים בובה בדמות מפגין עם הכיתוב "אנרכיסט", מעל גשר בכביש מהיר במרכז הארץ. לצד ה"גופה" התלויה נמתח שלט עם הכיתוב "ישראל תלויה בנו".
ככל הנראה מיצג המחאה המזעזע נתלה על ידי מתנגדי המהפכה המשפטית שרצו להמחיש מה עלול לקרות פה בתרחיש של דיקטטורה, אך היו גולשים שסברו כי דווקא מדובר במיצג של תומכי הרפורמה. מה שבטוח שרוב הגולשים הזדעזעו וגם הסכימו שהמיצג עלול לגרום לתאונה.
 
"זה חוקי זה? אם אני רואה את זה בזמן נסיעה אני עושה תאונה", כתב אחד המגיבים, ואחר צייץ: "חושב על הילדים ברכבים ששואלים את ההורים שלהם מה קרה לאיש הזה".

מגיבה אחרת הזדעזעה: "גועל נפש, יש אנשים שנמצאים בדיכאון וחושבים איך לעשות את זה וזה יכול לגרום לאנשים לקחת דוגמא ויש אנשים שנהרגו להם קרובים מהתאבדות - ואני לא רוצה לתאר מה עובר להם בראש. זה כבר לא מחאה עממית בטח לא מחאה שמדברת לעם זו מחאה שכבר מזמן עברה את גבול הטעם הטוב".
לעומתם היה מי שהצדיק: "זה רק מייצג מחאתי שממחיש את המציאות העגומה שעלולה להיות פה אם המצב ימשיך להידרדר וייקחו לעצמם עוד חופש לעשות מה שהם רוצים, הם יתלו גם אזרחים בכיכרות כמו שקורה בדיקטטורות אחרות בעולם".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חחחחחחחזק! (ל"ת)
    יובל דיין 07/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    טימטום
    בויבוי 07/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק רצו שתראו מה יקרה אם יהיה סרוב בצבא מה ממתין לכם מהאויב המוסלמי למשפחות שלכם קודם עכברי ניסוי לבנים הבנתם אז עדיף שתזדעזעו מבובה ולא מהמציאות כי שכל אין לכם כי אתם יושבים עליו
    סגור