בארץ

באיראן סומכים על נתניהו: "שירות חסר תקדים להשמדת ישראל"

בצל האירועים בכנסת שמסעירים את המדינה כולה, אצל האויבת המרה איראן עוקבים אחר ההתפתחויות וכנראה גם שמחים לעיד. על פי העיתונות האיראנית, במשטר סומכים על נתניהו לדרדר את מצבה של ישראל
מערכת ice |  2
יריב לוין ובנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
לפי קצת יותר משעה אושר בקריאה שנייה ושלישית חוק ביטול עילת הסבירות, ובמדינות האויבות שלנו צופים האדיקות אחר כל צעד וכל התפתחות. אחת המובילות בנושא זה היא ללא ספק איראן, שמסתמן כי סומכת מאוד דווקא על נתניהו בכל הקשור למטרותיה להשמיד את ישראל.
האירועים במדינה מסוקרים מקרוב בעיתונות האיראנית, ואלו כוללים גם את בריאותו של נתניהו. לפי N12, העורך של העיתון כיהאן, מוחמד איאמני, שגם מקורב למשטר ולמנהיג האיראני כתב על כך כי נתניהו לא מרגיש היטב ושאף שיש תקווה להסתלקותו, דווקא העובדה שהוא נשאר מזרזת את נפילתה של ישראל.
עיתונאי אחר בשם זיד-אבאדי טען כי "אם נתניהו לא ייסוג מהחלטתו לשינוי החוק להפחתת כוחו של בית המשפט העליון של ישראל, הוא יעשה שירות חסר תקדים להתגשמות הסיסמאות של הרפובליקה האיסלמית להשמדת ישראל. אנוכיות וקיצוניות של מנהיגי מדינה אף פעם לא עוזרות לעם שלהם, אבל עושות שירות גדול לאויב!".
ואכן, הבעיה הזו ומשיכת תשומת הלב לכיוון המשבר העמוק הפנימי בישראל הם בין החששות הגדולות ביותר של המתנגדים לרפורמה. על כן, כמעט מייד לאחר ביטול עילת הסבירות הוגשה עתירה בנושא לבג"ץ.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כמו שניבא הנביא מוחמד עליו השלום
    הרפובליקה האיסלאמית 07/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היהודים ישמידו את עצמם. וביום הדין היהודים המעטים שישארו יסבלו והעצים והאבנים יסגירו אותם למוסלמים שישחטו אותם. היום כולם רואים שהקוראן אמת והנביא אמת. הסוף של היישות הציונית קרוב וביבי הוא דגאל. תחי הרפובליקה האיסלאמית!
    סגור
  • 1.
    "שמחים לעיד" לאיזה עיד ? עיד אל פיטר ? איד.. . לא עיד
    שש 07/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתבים בורים אפילו עברית לא יודעים ? איזה "מערכת" העיקר יודעים לעשות כותרות
    סגור