בארץ

נתניהו במסר ראשון מבית החולים: "מחר אצטרף לחבריי בכנסת"

לאחר שעבר השתלת קוצב לב וביטל מספר ביקורים מדיניים בחו"ל, ראש הממשלה נתניהו פרסם סרטון התייחסות ראשון למצבו מבית החולים שיבא ובו הבהיר: "מחר אני מצטרף לחבריי בכנסת". כמו כן, בעת זו נשיא המדינה נמצא בדרכו לפגוש את נתניהו בשיבא
מערכת ice | 
נתניהו מחדרו בשיבא (צילום צילום מסך פייסבוק)
לצד החקיקה של הרפורמה המשפטית בימים אלו, הצטרף לשיח הציבורי גם נושא בריאותו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו. לפני מספר ימים נתניהו אושפז בטענה שהתייבש, אך זמן מה לאחר מכן התברר שזה לא ממש המצב.
ביממה האחרונה רה"מ עבר השתלת קוצב לב תת עורי, אך למרות ההליך הוא מבהיר שזה ממש לא הולך לעצור מחר את ההצבעה על ביטול עילת הסבירות בכנסת. נתניהו פרסם בשעה האחרונה סרטון מחדרו בבית החולים שיבא, ובו הוא מודה לצוותים שמטפלים, מעיד שהוא נראה ומרגיש טוב, ובעיקר: "אני רוצה שתדעו שמחר בבוקר אני מצטרף לחבריי בכנסת". משמע, מחר הוא מתכנן להשתחרר ולהגיע להצביע. רגע לפני כן הוא הבהיר כי "אנחנו" ממשיכים במאמצי החקיקה וכי הדבר כולל את הניסיון לעשות זאת בהסכמה.
לצד זאת נזכיר כי היום נודע שנתניהו דחה מספר ביקורים בחו"ל בעקבות האשפוז. נתניהו תכנן להמריא ביום שלישי הקרוב לביקור מדיני בקפריסין, במהלכו נועד לפגוש את הנשיא ניקוס כריסטודולידיס וראש ממשלת יוון קיריאקוס מיצוטאקיס. ביום שישי נתניהו היה אמור להמריא שוב לטורקיה, שם התעתד להיפגש לראשונה עם הנשיא רג'פ טאיפ ארדואן.
 
בצל הדברים הללו נודע כי נשיא המדינה הרצוג נחת בארץ לאחר ביקורו בבית הלבן במהלך סוף השבוע. מבית הנשיא נמסר כי הנשיא נמצא בדרכו לפגישה דחופה עם נתניהו בחדר בית החולים שלו, ואף נמסר כי נשיא המדינה אמר: "זוהי שעת חירום. חייבים להגיע להסכמה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה