בארץ

בקואליציה מבטיחים להמשיך בחקיקה בכל מחיר: "לא ניכנע לתכתיבים צבאיים"

לקראת שבוע מכריע: מחר בשעה 10:00 בבוקר יחלו הדיונים בכנסת על העברת ביטול חוק עילת הסבירות, בקואליציה מאיימים כי יעבירו את החוק בקריאה שנייה ושלישית, גם אם לא תהיה הסכמה על נושא החקיקה
מערכת ice |  2
הפגנה נגד הרפורמה המשפטית (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)

לקראת שבוע מכריע: בקואליציה מאיימים כי יעבירו את החוק לביטול עילת הסבירות בקריאה שנייה ושלישית, גם אם לא יגיעו להסכמות עם האופוזיציה בנושא החקיקה. כזכור, מחר בשעה 10:00 יחלו בכנסת הדיונים על העברת חוק ביטול עילת הסבירות, כשההצבעה עצמה תיערך ביום שני בצהריים.

כזכור מאות טייסים כבר הודיעו כי יפסיקו להתנדב באם החקיקה לא תיעצר בזמן הקרוב, בקואליציה הבהירו כי ימשיכו בחקיקה גם ללא הסכמה עם האופוזיציה וכי לא יכנעו לתכתיבים של יחידות צבאיות.
 


בינתיים, ממשיכות המחאות כנגד החקיקה המשפטית, כאשר עשרות אלפים עשו את הדרך בסוף השבוע לירושלים, תחת הסיסמא לראש הממשלה נתניהו: דמוקרטיה או דיקטטורה, צעדה זו מסיימת שבוע של הפגנות משמעותיות, בין היתר בתחנות הרכבת והשבתת עשרות כבישים מרכזיים ברחבי הארץ.

מארגני המחאה מבטיחים שורה של הפגנות גם מחר עד אשר הממשלה תחליט להפסיק את החקיקה, גם במשק מתקיימים דיונים כיצד לנהוג במקרה בו החקיקה לא תיעצר וביטול עילת הסבירות תעבור, למרות שנכון לעכשיו בהסתדרות לא מדברים על השבתת המשק.

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בהצלחה רבה לממשלה וכל הקואליציה
    רק ביבי 07/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך להעביר את החוק כלשונו - ריכוך כבר היה . אסור להיכנע לפושעים שמאיימים בסרבנות
    סגור
  • 1.
    רפורמה עכשיו בהצלחה לממשלה
    רק ביבי 07/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהצלחה-רבה לקואליציה בחקיקה , שבוע-טוב
    סגור