בארץ

עמיחי שיקלי קיבל מסר מהשכנים שלו: "אתה מוסיף בושה לעצמך!"

תושבי קיבוץ חנתון, בו מתגורר שר התפוצות, פרסמו סרטון ובו הם פונים לשיקלי, על רקע התבטאויותיו כנגד המפגינים: "תפסיק לזלזל בכאב ובפחד שלנו. בכל פעם שאתה מזלזל בנו ומקטין אותנו, אתה מוסיף דלק למחאה ובושה לעצמך. איך אתה מעז לקרוא לשכנים שלך, שחרדים לגורל המדינה שלהם, 'אנרכיסטים, אלימים' – זה הדבר האחרון שאנחנו"
מערכת ice |  10
עמיחי שיקלי (צילום פלאש90)
בתוך כל השיח המתלהם והאלים שנוצר בעקבות חילוקי דעות פוליטיות שנים האחרונות בישראל, רבים שוכחים שכשהם משתמשים בשפה קשה להגדרת קבוצה כזו או אחרת - הם מדברים על מי שיכול להיות שכן, קולגה או אפילו קרוב משפחה שלהם.
תושבי קיבוץ חתנון נטע גרנות, נטע הראל, ג'ייקוב וחביבה נר דוד, שושנה וברוך ולאמן, אלעד ארנון, מרים דוידסון גילרון, כרמל אביבי שידלובי, דבי קופלבי, אריה שוחט, ישי שליטין ויצחק סנטיס, שחררו סרטון ובו הם פונים לשכן שלהם - שר התפוצות עמיחי שיקלי, על רקע התבטאויותיו כנגד המפגינים מאז כניסתו לתפקיד.
כך הם דיברו: "עמיחי, אנחנו שכנים ושכנות שלך מקהילת חנתון. אנחנו כבר חצי שנה שומרים על איפוק, אבל בשבועות האחרונים ההתבטאויות שלך הולכות ומחריפות עמיחי. אתה מדבר עלינו, על השכנים שלך, אנחנו לא אנרכיסטים. בכל פעם שאתה מסית כנגד אנרכיסטים – תחשוב עלינו, השכנים שלך מחתנון, מהקהילה, שיוצאים להפגנות בגלל שאנחנו דואגים למדינה. אין בנו שום תאוות כוח ושררה, רק פחד קיומי. תפסיק לזלזל בכאב ובפחד שלנו. בכל פעם שאתה מזלזל בנו ומקטין אותנו, אתה מוסיף דלק למחאה ובושה לעצמך".
 
עוד נאמר בסרטון: "איך אתה מעז לקרוא לשכנים שלך, שחרדים לגורל המדינה שלהם, 'אנרכיסטים, אלימים' – זה הדבר האחרון שאנחנו. מה שחשוב לך כעת זה למצב את עצמך בתוך שורות הליכוד ולגייס בוחרים חדשים. תחשוב על זה שזה איתנו, עם השכנים שלך, עם עוד אנשים רבים וטובים, שעברו איתך דרך חיים. אתה מדבר עלינו, שכניך, שמתנגדים נחרצות לפעולות שאתה ושותפיך לממשלה מקדמים באופן חד צדדי וכוחני. אנחנו, שכנים ושכנות שלך, הפסקנו לשתוק!".
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    ואז...?!
    איש יהודי 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואז מה אם אתם שכנים שלו?! בגלל זה הוא לא אמור להביע את דעתו?! הבעיה שלכם היא דעתו?! או שאסור לו להביע את דעתו כל זמן שהוא שכן שלכם?!
    סגור
  • 9.
    שיקלי צודק
    פטריוט 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מותר להפגין . אסור לחסום כבישים .אסור לקרוא לסרבנות. אסור לקרוא למרי אזרחי . מי שחוסם. קורא לסרבנות או מבין סרבנים .הם אנרכיסטים בעיניי
    סגור
  • 8.
    שירלי האמת שלך
    יהודי 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אנרכיסטים אלו שחוסמים כבישים,אלו שמםגינים עם רוח גבית מבית משפט שאנשי ימין שלח לכלא ללא רחמים ומשחרר נאנרכיסטים שמהשמאל,כן אתם עבריינים חוסמי כבישים אבל להבדיל מהימין רוח גבית של השתתפות העבריינות שלכם מצד בית משפט יועמשית פרקליטות משטרה שבידו ערך החוק והשויון במדינה
    סגור
  • 7.
    שיקלי הננב
    אשר 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תגרשו אותו מהקיבוץ אל תתנו לו שקט ומנוחה.הוא יברח לבד.
    סגור
  • 6.
    אחוות רעים
    עיני נץ 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 5
    האיש שיקלי הוכיח את אופיו בהתנהגותו מול בנט, שעל עגלתו רכב בממשלה הקודמת. עכשיו הוא מהמר על העגלה של אחרוני הקיצונים בימין. בין השאר מתלהם על ידידתנו הגדולה ארה״ב, נותן ידו לחורבן המערכת המשפטית ומצדיק כל טירלול בקואליציה שלו. איש רע!
    סגור
  • 5.
    אנרכיסטים: חוסמים כבישם ומפירים את הסדר הציבורי
    שמעיה 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    7 1
    אם אתם מפגינים ללא חסימת כבישים והפרת הסדר הציבורי אזי אתם שכנים טובים אחרת אתם אנרכיסטים
    סגור
  • 4.
    דייי לכיבוש הקיבוצים בושה בושה בושה הקיבוצים כובשים (ל"ת)
    מגיב 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 3.
    עם שכנים כמו אלה, מי צריך אויבים!!! (ל"ת)
    בושה של אנשים שפלים 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 2.
    שיקלי
    סש 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 6
    עוד אחד מעדת הכלבים הנובחים של ביבי . הם ימשיכו לנבוח והשיירה תעבור .
    סגור
  • 1.
    מה הם רוצים ממנו ? זו בסך הכל מכונת הרעל של ביבי (ל"ת)
    הוא רק כלי של ביבי 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 8
    סגור