בארץ

אולמרט לועג לנתניהו: "סמרטוט שבן גביר מנפנף בו"

אהוד אולמרט מוסיף לחבוט בנתניהו והטונים הצורמים גוברים כאשר במהלך ראיון הוא קרא לנתניהו: "סמרטוט" והוסיף כי השר בן גביר "מנפנף בו"
דוד זולדן | 
אהוד אולמרט, איתמר בן גביר ובנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ בן דורי, יונתן זינדל)
ראש ממשלת ישראל לשעבר אהוד אולמרט מחריף את הטון נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. במהלך ראיון לאולפן ynet אמר אולמרט כי: "נתניהו הוא סמרטוט. הוא לא מחליט בבית, הוא לא מחליט בממשלה. הוא סמרטוט שבן גביר מנפנף בו". כזכור בהפגנות האלימות אמש נצפה אולמרט בצד המוחים באיילון והתקבל באהדה מופגנת ונופף בדגל ישראל לקול תרועות ההמונים.
בראיון אחר השבוע אמר אולמרט כי: "יש פה מלחמה על עמוד השגרה של מדינת ישראל, על העקרונות הבסיסיים ביותר של קיומנו. אנחנו לא יכולים לנהל את המאבק הזה רק מהצעות מאופקות, כאלה שאינן מכאיבות לממשלה". עוד הוסיף ואמר על קריאות המרי של יאיר גולן ואהוד ברק כי: "ההצהרה של ברק ושל יאיר גולן למרי אזרחי היא בהחלט במקום. היא מוצדקת, היא נכונה, היא בלתי נמנעת".
אמש הכתה תובנה חדשה בחברת הכנסת קטי שטרית שהתראיינה בערוץ 14 והתייחסה לשידורי כאן 11: "אני מצטערת שלא תמכתי בסגירת התאגיד. כל הערוצים האחרים לא הפסיקו את השידורים שלהם ורק כאן 11 ביטלו את קופה ראשית."
אחרי המחאה הסוערת בליל אמש חבר הכנסת אריאל קלנר מהליכוד מפרסם פוסט נוקב: "הם יכולים לשרוף את איילון", כתב בין השאר אחרי שאמש המשטרה ניסתה לפנות את המפגינים ולפתוח את צירי התנועה והמפגינים חסמו עורקים מרכזיים והתעמתו עם המשטרה.
בפוסט כתב קלנר: "‏נדרש חשבון נפש: טעינו.‏ הניסיון להגיע לפשרה עם החבורה הזו, גרם להם לחשוב שבאלימות ובבריונות ישיגו תוצאות. ‏כדי ללמד אותם לקח וכדי שישראל לא תהפוך לאנרכיה או דיקטטורה, יש לחוקק.‏ גם את הסבירות וגם את שינוי הועדה למינוי שופטים שעצרנו בכנס הקודם.‏ עוד המשיך קלנר וציין: "הם יכולים לשרוף את איילון, להפסיק לשרת ולהמשיך בקמפיין ה-BDS שלהם.‏ מחיר הכניעה גבוה מכל אלה גם יחד.‏ לחוקק. ושיטפסו על הקירות."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה