בארץ

שר החוץ: "90% מהמטרות בג'נין הושגו בלי שום גינוי בינלאומי"

שר החוץ אלי כהן בכנס הרשויות המקומיות: "אנחנו זוכים לתמיכה בינלאומית משמעותית, עד סוף השנה מספר השגרירויות בירושלים יוכפל. כל מי שיש לו דם יהודי על הידיים נגמור איתו חשבון"
מערכת ice |  1
ח"כ אלי כהן (צילום אופיר אייבי / Wikimedia)
שר החוץ אלי כהן התארח היום (שלישי) בצהריים בכנס השנתי של פורום סגנים, מ"מ ומשנים ברשויות המקומיות בישראל, ואמר בין היתר כי עד סוף השנה מספר השגרירויות בירושלים יוכפל.
במהלך נאומו בכנס אמר השר כהן: "מדינת ישראל מוכיחה שהיא יודעת להגיע לכל אחד, בכל מקום, בצורה מדויקת ובעוצמה וכל מי שיש לו דם יהודי על הידיים ידע דבר אחד – הוא לא יישן טוב בלילה ואנחנו נגמור אתו חשבון".

על המבצע בג'נין אמר שר החוץ: "עברנו את מבצע 'מגן וחץ' בלי שום גינוי וגם עכשיו במבצע בג'נין. סליחה, בפעולה. אני שמח לומר ש-90% מהיעדים הושגו ואנחנו זוכים לתמיכה בינלאומית מאוד משמעותית. ההיפך – עד סוף השנה מספר השגרירויות בירושלים יוכפל כולל רוסיה ומדינה אירופאית".
על הרפורמה המשפטית אמר השר: "מדינת ישראל היא היחידה במזרח התיכון שאפשר להפגין בה ברחובות, אבל גם למחאות יש קווים אדומים. עד לפני שמונה חודשים הייתי באופוזיציה והיו דברים שלא נראו לנו, אבל מעולם לא חשבנו להתראיין ברשתות זרות נגד המדינה או לקרוא לא להשקיע בה. צה"ל הוא קונצנזוס והוא חייב להישאר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פטפטן. מעכשיו יתחילו הגינויים. הרי הרוב הושג לא ? (ל"ת)
    יהודה קפלן 07/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור