בארץ

בן גביר התנגד למינוי טיבי וחטף: "צריך לבחור את המלחמות שלך"

הוויכוח בקואליציה התעורר סביב המינוי של ח״כ אחמד טיבי לתפקיד סגן יו״ר הכנסת ובקואליציה מפצירים בבן גביר: ״אנחנו צריכים את טיבי, הוא עזר לנו בהפלת הממשלה כשהיינו באופוזיציה״, בן גביר: ״מדובר בתומך מחבלים, הוא אף פעם לא היה אתכם, זאת טעות גדולה המינוי שלו״
דוד זולדן |  1
אריה דרעי, יריב לוין, איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
אחרי שראשי הקואליציה תמכו במינויו של טיבי לסגן יו"ר הכנסת, בן גביר הביע התנגדות נחרצת וחטף אש מחבריו לספסל הממשלה. הוויכוח סוער התעורר בישיבת ראשי הקואליציה שדנה במינוי של חבר הכנסת אחמד טיבי לתפקיד סגן יו"ר הכנסת. לוין ודרעי ביקרו את השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר: "אתה צריך לבחור את המלחמות שלך". בן גביר בתגובה: "אין מצב שלא אלחם במינוי".
הויכוח בקואליציה התעורר סביב המינוי של ח״כ אחמד טיבי לתפקיד סגן יו״ר הכנסת  כאשר לוין, גפני ודרעי פנו לבן גביר וניסו להפיס את דעתו אולם נכחו לגלות כי הוא עומד בסירוב עיקש.
ראשי הקואליציה לא הרפו: ״אנחנו צריכים את טיבי, הוא עזר לנו בהפלת הממשלה כשהיינו באופוזיציה״, בן גביר: ״מדובר בתומך מחבלים, הוא אף פעם לא היה אתכם. זאת טעות גדולה המינוי שלו״.
טיבי מיועד לרשת את תפקיד סגן היו"ר מתוך ה- 10 סגנים ליו״ר הכנסת כאשר ראשי הקואליציה ברובם, תומכים במינוי של טיבי.
מלבד התנגדותו של בן גביר, גם חברי כנסת בליכוד כטלי גוטליב ואחרים מתנגדים נחרצות למינוי למרות שמינויים כאלה מובאים בהסכמה בין קואליציה לאופוזיציה ומשיגים רוב בקלות. הפעם כאמור המצב שונה בתכלית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    א תפריעו לדרעי
    צדק חברתי 07/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בן גביר! אחד כמוך מגיע ליכוד.השותף של הליכוד(איך לא) הגנב המורשע מחלק אדמות של ספסופה למשפחתו וחבריו,ואתה הגולם התורן מפריע לו.תתבייש לך.
    סגור